Obama cel roşu
Într-un articol recent mi-am arătat scepticismul în legătură cu “noua epocă” pe care o va instaura Obama în SUA şi mai ales în legătură cu schimbarea politicii externe a statelor Nord Americane. Am fost poate prea lapidar (suna totul a conspiraţie!) şi mi-am primit criticile de rigoare. Schimbarea va veni, însă nu în sensul în care crede lumea! Ei bine, m-am decis, pentru cei care încă mai cred că Barack Hussein Obama este “Mesia cel negru” care va schimba SUA în bine, să fac o scurtă descriere a vieţii politice a noului preşedinte al Statelor Unite ale Americii.
Până acum 3 ani Barack Obama era un virtual necunoscut pentru politica din SUA. Până şi mandatul său ca senator de Illinois a fost unul şters, neavând vreo influenţă legislativă în afara statului său.
Însă puţinele lucruri pe care le ştia lumea despre Obama, înainte de a intra în lupta pentru preşedenţie, nu erau deloc de bun augur.
Mentorul comunist din Hawaii
În biografia sa, “Vise pentru tatăl meu”, Obama se referă voalat la unul din prietenii săi din Hawaii (unde acesta a copilărit), nimeni altul decât Frank Marshall Davis, un membru al Partidului Comunist. “Frank”, cum este numit acesta în cartea sa, a fost şi audiat în 1956 de către Comitetul de Securitate Internă al Senatului, în legătură cu apartenenţa sa la Partidul Comunist şi relaţiile pe care acesta le avea cu alţi doi comunişti de marcă din Chicago, cântăreţul Paul Robson şi sindicalistul Harry Bridges. Frank este privit de Obama ca unul din mentorii săi din tinereţe şi unul din prietenii buni ai mamei sale.
Şi mai rămâne legătura de prietenie pe care Obama a avut-o cu cuplul de terorişti William Ayers şi Bernadine Dohrn, vinovaţi de o serie de activităţi violente şi subversive în anii 60 şi 70, şi care au scăpat de închisoare doar datorită unor erori de procedură judiciară. Şi acesta este doar vârful aisbergului …
Obama intră în politică de faţă cu teroriştii marxişti
Intrarea lui Obama în politică, la modul serios, a fost făcută chiar în casa celor doi terorişti comunişti, în anul 1995. Herbert Romerstein, fost şef al Serviciului de Contrainformaţii Sovietice între 1983 şi 1989, prezent la eveniment, publica la 22 februarie în revista “Politico” detalii despre respectiva întâlnire: senatorul Alice Palmer, în faţa unei audienţe selecte – teroristul Ayers şi foşti membri ai Panterelor Negre, îşi anunţa retragerea şi îşi desemnează succesorul, pe Barack Hussein Obama.
Senatorul de culoare Alice Palmer este de asemenea o persoană cu o istorie comunistă “grea”. Senatorul Palmer este fost membru a “U.S. Peace Council”, grup declarat de FBI organizaţie teroristă şi grupare afiliată Consiliul Mondial pentru Pace, o organizaţie sovietică care milita pentru dezarmarea nucleară a SUA, în favoarea Uniunii Sovietice.
Cine sunt de fapt William Ayers şi Bernadine Dohrn?
William Ayers este fondatorul organizaţiei radicale de stânga “Weather Underground” în 1968, reposabilă pentru o serie de atentate cu bombă din SUA. Cele mai notabile sunt: atentatul asupra Capitoliului din 1 martie 1971, atentatul asupra Pentagonului din 19 mai 1972 şi atentatul asupra clădirii “Harry S. Truman” din 29 ianurie 1975. Aceştia au mai atacat cu cocktailuri molotov casele a o serie de judecători care instrumentau procesele împotriva Partidului Panterelor Negre (Black Panthers Party), vinovaţi de asemenea de punerea la cale ale unor atentate. Ayers participase personal la cel puţin trei dintre atentate, după cum recunoaşte acesta în romanul său autobigrafic “Fugitive Days”.
Obama şi Ayers
Dar legătura lui Obama cu Ayers nu se rezumă la acel cocktail din 1995 unde Barack Hussein îşi face apariţia. Cei doi pornesc un proiect împreună “împotriva sărăciei” numit “Woods Fund of Chicago”, proiect unde între anii 2000 şi 2002, Ayers şi Obama fac parte şi din Consiliul Director, întâlnindu-se regulat.
Când această legătură este dezvăluită presei în timpul campaniei sale pentru Senat din 2001, Obama a declarat în public că este “împotriva actelor de violentă săvârşite de Weather Underground, la fel cum este împotriva oricărui act de violenţă”.
Biserica rasistă a lui Obama
Obama se declară creştin chiar dacă, după cum afirmă tot în biografia sa, părinţii săi (adica mama sa naturală şi tatăl său adoptiv) nu practicau nicio religie. Până în martie 2008, Barack Obama făce parte din “Trinity United Church of Christ”, o biserică cu enoriaşi de culoare din Chicago. Acestă denominaţie religioasă este adeptă a “Sistemului de Valori al Negrilor”, un set de reguli care pune, după “devotamentul faţă de Dumnezeu”, devotamentul faţă de comunitatea negrilor şi de rasa neagră. După ce televiziunile din SUA au difuzat în martie 2008 o predică a pastorului Jeremiah Wright la care asista şi candidatul Obama, opinia publică a acuzat “biserica” de propagandă rasistă anti- albă şi idolatrizarea unor personaje controversate ca şi (sic!) Louis Farrakhan, fondatorul organizaţiei de culoare “Naţiunea Islamului”, numit de către organizaţia evreiască ADL (Liga Anti Defăimare) “Hitler cel Negru”. Obama s-a retras din această biserică după acest scandal mediatic.
Obama şi “schimbarea”
Lăsând la o parte legăturile lui Obama cu marxiştii radicali şi rasişii de culoare, poziţia sa faţă de războaiele SUA este una plină de “schimbare”: în iulie 2008 declară că va trimite încă 10.000 de soldaţi în Afghanistan, dar se declară pentru retragerea trupelor din Irak, însă nu înainte de realiza stabilitatea politică de care zona Orientului Mijlociu are nevoie.
Soarta Iranului a fost de asemenea hotărâtă pe 4 noiembrie. Obama a declarat, în repetate rânduri, că Iranul este un pericol pentru toată lumea şi cu ocazia vizitei sale în Israel de anul trecut, a declarat că “va lua măsuri drastice şi sancţiuni” dacă Iranul continuă cu programul său nuclear şi cu “propaganda anti-SUA şi anti-Israel”. Analistul politic Daniel Pipes şi-a şi exprimat lipsa de dubiu asupra atacării Iranului de către SUA, în cazul unei victorii a lui Obama. Şi pentru a nu a mai rămâne în dubiu în legătură cu subiectul Iran, campania sa a fost puternic susţinută de către corporaţiile deţinute de evreii din SUA, care susţin invadarea Iranului, privit ca un pericol pentru statul Israel.
În plină criză financiară, campania electorală a lui Barack Obama a bătut toate recordurile: peste 600 de milioane de dolari cheltuiţi. Corporaţia care a oferit cel mai mult pentru campania senatorului de Illinois este grupul de holding cu proprietari evrei Goldman Sachs, care a donat aproape 5 milioane de dolari. Şi, tot în plină criză economică, trusturile financiare şi imobiliare, inclusiv falimentarele Fannie Mae şi Freddie Mac, au donat lui Obama aproape 200 de milioane de dolari, prin donaţii “individuale” ale angajaţilor.
Obama cel roşu
Maddona îl prezenta exaltată pe Obama pe două ecrane uriaşe, în timpul unui concert: “the change has come!”. Schimbarea a venit, însă doar pentru americanii care nu l-au votat. Fanii săi, exaltaţi de victoria preferatului lor, nu s-au sfiit să fluture pe străzi steaguri cu secera şi ciocanul, Realitatea TV surprinzând involuntar momentul. Un Obama “roşu” la preşedenţia SUA, un Obama care va ataca anul viitor Iranul, un Obama care ascunde “scheleţi” marxişti şi terorişti în “debaraua sa”. O schimbare, într-adevăr!
George Bara


Avram Iancu
Radu Gyr




comentarii
de Tene Ionut la 7 November 2008 - 10:54 pm
Oare România ce va face în noul context geo-politic? Traian Basescu va mai aplica metoda de succes cu…marele licurici? Oare cum ne va prinde si pe noi asa-zisa schimbare? Sunt deja semnale din Germania si mai ales Italia ca alegerea lui Obama este o provocare la adresa UE. Unii lideri europeni fac deja din ce in ce mai multe gesturi de amabilitate Moscovei. Paradoxal istorie e ciudata, vorba lui Luther. Comunismul trans-national s-a mutat din Kremlin la Casa Alba in inima capitalismului. Bancheri si corporatii internationale au investit ca Lenin sa preia puterea in 1917. Acum aceleasi genuri de corporatii financiare au investit in campania opulenta a lui Obama. De ce oare? Sun raspunsuri pe care timpul ni le va da…
de Bogdan la 7 November 2008 - 11:13 pm
Ai uitat ceva la fel de important: ca orice marxist, Obama e un avortionist radical. A votat impotriva interzicerii avortului cu nastere partiala (in ultimul trimestru de sarcina) si a legii Born Alive Infant, care proteja copiii nascuti vii in urma unui avort (pe care medicii ii baga intr-un lighean si ii lasa sa moara).
A promis ca va numi doar judecatori pro-avort in Curtea Suprema si ca va semna un asa-numit Freedom of Choice Act care va pastra avortul liber in orice stadiu al sarcinii.
de ion la 8 November 2008 - 12:15 am
asta a invatat la biserica aia a lui de negri? sa cante si sa faca avorturi?
de Darcea Alexandru la 8 November 2008 - 4:18 am
Domnule George Bara, acesta este cel mai bun articol despre SUA pe care il citesc de la alegerea lui Obama pana acum. Fara nici un mesaj adiacent, cu cea mai mare sinceritate, va sfatuiesc sa compilati o carte de analiza politica. Respectul meu a crescut enorm pentru NapocaNews in urma citirii acestui text.
de Esti prastie domnul Bara la 8 November 2008 - 4:55 am
Domnule Bara,
in ziua in care ve-ti termina facultatea la Columbia si Harvard poate aveti dreptul sa i-l faceti pe Obama comunist.
De Warren Buffetf a-ti auzit cumva? Este consilierul economic si sustinatorul lui Obama.
Dictatura republica a ruinat America, habar nu aveti despre ce scrieti, poate ar fi mai bine sa va documentati inainte de aimprosca cu noroi un om mult mai educat ca si dumneavoastra.
de io la 8 November 2008 - 10:26 am
ioi.Asta da replica.BV
de xxx la 8 November 2008 - 2:23 pm
da..interesant articol..sa vedem daca Obama se va ridica la asteptarile lumii sau va fi succesorul lui Bush ..adica un presedinte de valoarea lui zero taiat.. cat despre presa americana si cea romana..s-a facut atata tam tam despre Obama incat el a fost facut presedinte de presa nu de campania lui..vorba aia..presa a ajuns in ziua de azi ca un tonomat..bagi o moneda de argint..se vorbeste numai de bine..bagi una de aur..se vorbeste si mai mult..daca se poate se si zic minciuni..in orice caz m-au distrat cel mai tare cei de la TVR1..de cate ori bagau stiri cu Obama de cand a iesit presedinte, tot pun piesa lui Bruce Sprigsteen “Born In The USA”…faza comica ii ca piesa ii o critica adusa la adresa SUA de catre artist..da in fine.multa lume nu stie asta
de G.C. la 8 November 2008 - 2:46 pm
Se zice ca “fiecare cu liderii pe care ii merita”, cred ca e valabil si in cazul americanilor. Acum un an nimeni nu a auzit de Obama si dintr-o data toata lumea il crede salvatorul SUA.
de Raluca la 9 November 2008 - 11:05 pm
Domnule Bara,
Imi e foarte greu sa cred ca dvs “ati descoperit America”, cea din debaraua de care vorbiti la finele articolului. E chiar amuzant din perspectiva psihologica, cel putin. Unde ati fost, Domnule Bara pana acum? Cum de nu a stiut poporul american de dvs si s-a lasat pacalit de ceea ce le e mai frica? De a-si aduce terorismul in casa, sa doarma in pat cu el? E chiar amuzant, dvs stiati toate astea, Mccain habar nu avea… Nici macar nu le banuieste, e marea conspiratie din spatele cortinei de aur, de fier, de ce vreti dvs sa fie. E rosu, e albastru, e bronzat, e cum doriti dvs sa fie, dar un lucru e sigur, un lucru pe care societatea civila romaneasca, presa, zona politica il omite, in continuare il uita si il lasa in debaraua de care vorbeati: un popor a ales. daca credeti ca parerea dvs are o valoare mai mare decat o simpla speculatie, daca dvs nu stiti ca respectul fata de milioane de oameni care s-a intamplat sa aleaga o anumita culoare intr-un context politico-economic fragil pentru ei, e un respect pe care orice formator de opinie ar trebui sa il guste, nu va pot considera decat un instigator la nondemocratie. cu siguranta imi veti aminti ca o alta mare masa de oameni a ales de doua ori in alte contexte si alegerea s-a dovedit a fi neinspirata (Bush – 2000,2004), insa nu pot face altceva decat sa respect alegerea “celeilalte jumatati”. Asta e democratia, conform DEXului, Domnule Bara!
Si cred ca si dvs, chiar daca nu sunteti mulatru sau hawaiian sau nu va cheama Hussein, stiti ce inseamna prezumtia de nevinovatie. Cred ca ne-ar trebui cate o lingurita in fiecare dimineata la micul dejun, in cafea.
Cu respect pentru valorile la care tineti dvs.
de NapocaNews la 10 November 2008 - 10:38 am
@Raluca: ce am scris eu mai sus nu e o noutate pentru americani. Toate aceste informatii au aparut in presa americana anul acesta, au fost talk-show-uri etc. Noutatea e pentru Romania, unde presa noastra nu a pomenit un cuvintel despre toate acestea… Si drept urmare au aparut personaje pentru care acest Obama este noul Mesia si nu are voie sa fie combatut…
de Raluca la 10 November 2008 - 12:51 pm
Deci dvs, Domnule Bara, aveti o problema cu mentalitatea de “tatuc” de aici, nu cu problemele pe care le ridica “faptele” de care il acuzati pe Obama. Deci dvs respectati cat se poate o metoda care e de origine machivelica, pentru ca se trage din invatatura lui Machivelli: preferati sa luati un caz, o speta mondena, sa cautati pe youtube, pe google sau in presa americana afirmatii care se opun curentului de opinie din zona, pentru a le demonstra celor de aici ca gresesc. Deci scopul scuza mijloacele. Insa in acest stil ii veti adanci in nestiinta si confuzie tot mai mult pe cei care nu au cum sa aiba acces direct la surse pentru a verifica cele spuse de dvs. Il folositi pe Obama pentru a schimba mentalitati naive din Romania? Sau chiar aveti ceva impotriva lui sau a evreilor? Cred ca un reality check in ceea ce va priveste ar fi binevenit inainte de a forma opiniile celor care ii fac prosti pe altii pe un site public doar pentru ca au citit zece randuri scrise de dvs.
Presa americana, cea vest europeana nu v-au invatat ca adevarata arta a unui editorialist este aceea de a putea interpreta intr-un editorial infomatii publice si verificate si de a gasi o directie de mers in opinia personala, si nu aceea de a se transforma intr-un ziarist de investigatii pentru un tabloid care scoate informatii din maneca surselor personale pentru a discredita de dragul de a “atribui o corectie” presei dambovitene sau de ce natura o mai fi ea.
Va rog, e public discursul Presedintelui rus, interpretati-l pentru noi si poate ca veti gasi o dorinta apriga de colaborare intre Putin si Obama.
Sunteti simpatic, dar e insuficient intr-o lume care nu se mai bazeaza doar pe asta.
Si, aveti dreptate, e considerat de unii Mesia cel negru, dar asta nu are nimic de a face cu el. Nu cred sa se fi autointitulat el ca fiind Mesia, cat despre faptul ca e negru, e evident, cred ca nu mai are nici un rost sa ne legam de evidente, ci sa vedem ce anume poate sa faca el in continuare. Nu cred ca gandeste cu pielea, desi e cel mai mare organ din corpul uman. Cred ca gandeste cu creierul, care stiitific e dovedit ca nu e format decat din substanta alba si cea cenusie. Credeti ca al lui e negru?
de NapocaNews la 10 November 2008 - 1:05 pm
Dna. Raluca, textul dvs. este opac si greoi, nu inteleg ce vreti sa imi transmiteti…
In loc sa va ingrijorati in legatura cu articolul meu, ar trebui sa va ingrijorati in legatura cu presa romaneasca care a “omis” intentionat aceste detalii din biografia si campania lui Obama. In timp ce in SUA, predicile rasiste ale reveredului din “biserica” pe care o frecventa Obama au declansat un adevarat scandal public, terminat cu iesirea lui din congregatie, in Romania nu se auzea nimic. Deci, ce doriti sa imi imputati? Ca am scris niste adevaruri incontestabile despre noul presedinte al SUA? Ca preferati sa va las in iluzia pe care v-ati format-o despre el (e casatorit, nu cred ca aveti sanse)? Doamna, nu e nici sanatos, nici lucrativ! Eu zic sa nu mai insistati si sa acceptati ce am scris eu mai sus… Izbavirea va veni mai repede
de Raluca la 10 November 2008 - 1:38 pm
Stimate Domnule Bara-ck
Sunt dra, nu doamna, si nu am de gand sa ma raportez la starea civila a dlui Obama. L-am cunoscut personal, va recomand acelasi lucru.
Scandalul public legat de reverendul Wright a subliniat in mod clar pozitia lui Obama in ce priveste comunitatea neagra. A declarat ca ii reprezinta pe toti cei care il sustin pana la alegeri (”We are not as divided as our politics suggest”), nu pe afroamericani.
Atentie, opacitatea si aspectul greoi al textului meu nu il fac mai putin pertinent. Prietenii stiu de ce.:)
In alta ordine de idei, va invit sa folosti surse mai putin “controversate” din perspectiva mainstream’ului, gen TVR1, canal pe care s-a prezentat cu doua seri inainte de alegerile din SUA un documentar in care se vorbea si de reverendul Wright, si de personajul din Chigaco, dezoltatorul imobiliar care l-a sustinut pe Obama si care a fost condamant pentru evaziune fiscala. Deci nu era nevoie sa ne uitam pe CNN pentru a descoperi ca exista “miscari de trupe” pe alt continent.
Pe scurt, pentru a nu mai lungi acest schimb de idei cat se poate de neinteresant, atata timp cat dvs va permiteti sa va referiti la viata mea personala, chiar si voalat, desi e irelevant, doresc sa va informez ca formatia mea de jurist ma face sa ma transform in avocatul unei persoane careia nu i-ati oferit drept la replica. Atata doar doresc sa va reamintesc: in lipsa se poate spune orice. se numeste barfa. si izbavirea, la biserica, va rog.
de NapocaNews la 10 November 2008 - 1:51 pm
…si cu toate acestea, tot nu inteleg. Dvs. imi combateti sursele? Nu le combateti, dar combateti articolul? Obama nu exista? Exista, dar nu e asa cum il face presa americana? Hmm, incercati dvs. sa spuneti ceva (inca nu imi dau seama ce, poate doar incercati sa va faceti bagata in seama), dar nu va iese. Poate de asta de aflam pe pozitiile autor-cititor si nu invers.
P.S.: chiar sunteti avocatul dlui. Obama? Daca va dau si eu un autograf, o sa va autosesizati si in cazul meu si o sa deveniti avocat fara sa va cer?
de Raluca la 10 November 2008 - 2:08 pm
Deja depasiti cu mult tema discutiei. M-am transformat in aparatorul dvs fara sa va dati seama. Nu public, ci in alt context. Veti intelege de ce. Si nu am autograful dvs. Sa nu va imaginati ca fac colectie de autografe. Si nu, nu sunt avocatul lui Obama. E vorba de o pledoarie pro bono publico. Faceti diferenta?
Va rog, aveti mult de lucru, de facut cercetari si investigatii.
Va doresc spor la inspiratie.
de Raluca la 10 November 2008 - 2:33 pm
Si cand veti face o pauza poate ca vom dezbate subiectul face to face, pentru ca dezbaterea sa foloseasca cautarii adevarului.
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 5:04 pm
Domnule Bara, cateva observatii.
1. Statutul de autor e dat de recunoasterea cititorilor si de anduranta activitatii scriitoricesti de orice fel(ce sa mai zic de calitate), nu de faptul ca va iscaliti cu italice in stanga-jos a unui articol “Poate de asta de aflam pe pozitiile autor-cititor si nu invers.”- Nu va iese- parca vorbiti de inselatorii imobiliare, nu din calitatea de editorialist
2. Modul in care ati negociat discutia cu Raluca, indiferent de statutul marital al dansei, cu inferente nepotrivite la adresa vietii ei personale aduce a lipsa de informatie si panica argumentativa.
3. Despre articol: Nu ati facut decat sa traduceti niste replici din media americana sau nu numai(aceea cu virtually unknown…mai joaca si altii Football Manager), cateva din multitudinea de scenarii (aici cu inteles de scenario, sa nu va ganditi la filme) gasite de mass media de acolo. Orice om politic e atacabil, numai si pentru ca orice element al biografiei sale e interpretabil, evident. Nu ati depasit un nivel destul de jos al presei tabloide. Un jurnalist bun nu doar ca deconstruieste un idol, cum e Obama acum, de dragul prabusirii, ci gaseste potrivit sa arate lucrurile in lumina lor naturala, proprie, lipsit de entuziasm sau antipatie. Faptul ca dvs. si NN nutriti sentimente antiamericane e clar, dar asta nu va da dreptul sa trageti concluzii hazardate, folosindu-va de ceea ce va convine din suroiul informational legat de Obama. Tineti minte ce povesti erau despre Bush, cum ca era gay in facultate, ca se droga, ca si-a batut nu stiu ce amanta in tinerete- multe dintre ele contradictorii, dar fiecare sustinuta de cineva cu tarie. Fiti mai echidistant cu subiectul si respectuos cu doamnele, stimate domn Bara.
In rest, numai sanatate
de ion la 10 November 2008 - 5:13 pm
deci imi vine greu sa cred ca unul pe care il cheama iohann brotz citeste napocanews
) e de-a dreptul hilar …. bai nene, te-o chemat raluca sa ii iei apararea? ti s-o plans in poala?
bai raluca, nu te mai baga in seama cu oameni pe care nu ii cunosti, ca asta nu e site de matrimoniale…ai facut atata pe desteapta, ca sa sari direct in p…
“Si cand veti face o pauza poate ca vom dezbate subiectul face to face ” … pai tu ai iesit la agatat, nu la discutat politica. nici nu ma mir ca nu te-o bagat bara asta in seama …
de Raluca la 10 November 2008 - 5:16 pm
Va multumesc frumos, domnule Brotz pentru interventie.
de Bumbescu Aurelian la 10 November 2008 - 5:22 pm
Domnule Iohann Borhot,
Este vorba de domnisoare(nu de doamne) in discutia de mai sus.
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 5:25 pm
Domnule Ion,
Sunteti de o trivialitate funciara. Ma tem ca formularea “nene” nu e potrivita intre noi; intuiesc, sper sa nu gresesc, diferente majore in ceea ce inseamna educatia. Cat despre afirmatiile la adresa domnisoarei Raluca, nu fac decat sa denote lipsa de baze comportamentale in educatia dumneavoastra. Dumneavoastra, in acel post, v-ati hlizit pentru ca aveati(poate) un public in fata caruia sa o faceti. Asa cum fac cimpanzeii cand primesc vizita oamenilor(strainilor). Isi arata anusul si urla.
Va recomand un ceai de sunatoare si cateva carti de Jules Verne, sa va calmeze pornirile infantile.
Cu respect,
Iohann Brotz
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 5:28 pm
Domnule Aurelian,
Toate femeile sunt doamne, sau cel putin ar trebui considerate. Faptul ca nu faceti distinctia contextuala a celor doua cuvinte- doamna, domnisoara- ma tem ca este o problema care va apartine.
Sincere salutari,
Iohann Brotz
PS. Nu e Borhot, am mai intalnit aceasta gluma in legatura cu numele meu, e cea mai comuna si lipsita de imaginatie.
de ion la 10 November 2008 - 5:35 pm
cine p..a mea ii jul vern?
you’re missing the point boltz, femeile se baga in seama pentru un singur motiv, conversatia de sus dovedeste asta
probabil de aia ii place asa mult de obama, ca e negru …
de Bumbescu Aurelian la 10 November 2008 - 5:38 pm
Stimate domn Brotz,
Imi pare sincer rau ca am atins un punct sensibil din trecutul dumneavoastra. Numele dumneavoastra penibil nu face subiectul acestui schimb de idei.
Cat despre diferenta domnisoara-doamna, mi se pare ca protejata dumneavoastra a tinut deja sa mentioneze ca este disponibila, in timp ce se oferea domnului Bara.
Salutari,
Inginer Bumbescu Aurelian.
PS:sunt incantat ca salutarile dumneavoastra sunt sincere.
de Bumbescu Aurelian la 10 November 2008 - 5:40 pm
pt ion,
bai omule, vezi ca ai inceput sa vorbesti in englezeste.
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 5:44 pm
Domnule Aurelian,
Eu nu stiam ca numele sunt penibile, ci ceea ce ele ajung folosite gresit de posesori. Mi se pare fortata prezumtia dumneavoastra legata de acel flirt, e atat de vulgara si nefondata, incat nu voi incerca sa o comentez. Credeti-ma, cu astfel de afirmatii nu puteti atinge sau strica vreo coarda.
Cu urari de bine,
Iohann Blotz.
PS. Salutarile mele sunt mereu sincere, altfel nu le-as oferi.
de NapocaNews la 10 November 2008 - 5:44 pm
Va rog sa ramaneti on topic, altfel va voi sterge mesajele (mai ales “ion”).
@Iohann Brotz: nu sunt antiamerican. Din contra, sunt foarte pro-american si nu doresc ca acest personaj-marioneta (Obama) sa traga natiunea americana intr-un nou razboi, in Iran. Toata lumea presupune ca am “un dinte” impotriva lui Barack Obama pentru ca ar fi negru. Nimic mai fals. Imi este sila de ObamaMania din Romania (de unde pana unde?), in conditiile in care romanii nu stiu NIMIC despre acest personaj, SUA sau politica externa. Iar cand incerc sa le spun niste adevaruri incomode, sar ca arsi, de parca le-as fi zis de mama
Dar ramane sa vedem la anul, cand va fi invadat Iranul, cine a avut dreptate, “autorul” sau … “cititoarea”
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 5:57 pm
Domnule Bara,
Mie asa mi s-a parut, ca ar fi o atmosfera antiamericana pe site. In fine, limbajul e interpretabil- de fapt altfel nu ar putea. ObamaMania nu are, aveti dreptate, legatura cu Obama prea mult- tocmai de aceea trebuie evitate judecatile de valoare pe baza acesteia. Sa fiu sincer, in articol pareati cam antiObama numai pt ca multi ar fi pro…si nu as generaliza lipsa de informatie legata de Obama. Plus, in cateva articole aici, pe NN, ati folosit(aveti dreptul sa negati, sigur) si numele de Hussein cu clare trimiteri inspre atitudinea generala de spaima islamista. Mi s-a parut cam nepotrivit. Nimeni nu crede cu adevarat ca Obama e zeu politic, e o perioada de entuziasm specifica schimbarilor, dar totusi individul pare destul de capabil- ca si discurs, e peste Bush si altii. Plus ca invazia Iranului nu sta numai in mainile sale.
de Bumbescu Aurelian la 10 November 2008 - 5:57 pm
Mai Brotz,
Faptul ca nu stiai nu inseamna ca ai si dreptate.
Prezumtia eleganta si fondata legata de acelasi flirt, a domnului Ion se pare ca a meritat sa incerci sa o comentezi. Esti doar un ipocrit ce cauta sa iasa in evidenta, sa se joace dea cavaleri si domnitele. Lasa`ne dom`le in pace, du-te joaca-te Second Life sau ceva … aici e o discutie serioasa pe care unii oameni seriosi ar dori sa o urmareasca.
Salutari,
Inginer Bumbescu Aurelian.
de NapocaNews la 10 November 2008 - 6:00 pm
@Iohann Brotz: Barack Hussein Obama, acesta este numele complet al presedintelui ales al SUA, fie ca va place sau nu. La fel cu pe presedintele CJ Cluj il cheama Alin Paunel Tise…
de Bumbescu Aurelian la 10 November 2008 - 6:01 pm
‘ in conditiile in care romanii nu stiu NIMIC despre acest personaj, SUA sau politica externa’ – of of, extrapolarile acestea din partea unor auto-intitulati specialisti ma fac sa imi pierd brusc apetitul pentru acest dialog
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 6:02 pm
Domnule Aurelian,
Faptul ca nu stiai nu inseamna ca ai si dreptate- deci dumneata afirmi ca unele nume sunt penibile in sine? Foarte matur…Afirmatia domnului Ion mi s-a parut atat de exagerata, incat a necesitat un (SINGUR) raspuns. Sau cauti atentie din partea necunoscutilor cu insulte nefondate?
Cat despre ipocrizie- dumneata spui ca vrei sa urmaresti “discutia” dar nu ai spus nimic legat de articol…cam indoielnic.
Respecte mele.
de Bumbescu Aurelian la 10 November 2008 - 6:05 pm
am spus ca ‘UNII OAMENI’ ar dori sa o urmareasca.
‘deci dumneata afirmi ca unele nume sunt penibile in sine?’ – nu mi se pare nimic absurd in asta. Paunel e exemplul perfect.
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 6:06 pm
Da, domnule Bara, asa il cheama, dar as adauga ca e foarte convenient pentru unii ca il cheama asa. In plus, dansul nu a ascuns asta, iar faptul ca jurnalistii se agata de asta e un lucru ce trebuie depasit, din moment ce e lipsit de consistenta informationala verificabila. Cat despre domnul Tise, ca sa spun asa, el face cinste numelui de mijloc…
de NapocaNews la 10 November 2008 - 6:19 pm
Aha, deci Tise face cinste numelui sau tiganesc, dar in cazul lui Obama, numele sau de mare dictator irakian, e mare jignire a jurnalistilor. Probabil daca pe McCain il chema si “Adolf”, era altceva … Dar “dubla masura” vi se pare ceva normal? Intelegeti conceptul?
de Iohann Brotz la 10 November 2008 - 6:20 pm
Domnule Bara, am uitat ghilimele la cinste…suntem de-o parere in ceea ce-l priveste pe Tise…Inteleg conceptul.
de Raluca la 10 November 2008 - 6:52 pm
Dragi gentlemeni,
Ma supara faptul ca am devenit subiect de dezbatere pentru dvs. Imi imaginez ce greu i-a fost Elenei din Troia.
Nu ma cunoasteti, va rog frumos nu va legati de mine ca persoana, pentru ca sunt femeie, la fel cum va rog sa nu va legati de Obama pentru ca e negru sau de oricine altcineva pentru ca e altfel decat dvs. Ce ne uneste pe toti? Interesul pentru subiectul de baza. Va rog, ramaneti la subiect,
La chestiune, stimabililor, la chestiune.
Iar subiectul in sine e interesant, oricum ar fi, si de pe orice margine l-am privi.
Domnule Ion, va invit si pe dvs in pauzele pe care le faceti din munca dvs, care va innobileaza cu siguranta, pentru o dezbatere face to face. Nu am nici un interes matrimonial in ceea ce-l priveste pe editorialist, ii multumesc dlui Brotz pentru gentilete, iar pe dl. Bumbescu il salut. Se poate sa ne intalnim cu totii si sa dezbatem subiectul.
Va rog, sa nu uitam ca dincolo de aceste cuvinte sunt oameni.
de Tene Ionut la 10 November 2008 - 8:50 pm
Va felicit ca pastrati dezbaterea intr-un cadru intelectual superior. Pentru astfel de comentarii si dezbateri de idei s-a infiintat NapocaNwes – singurul ziar cu adevarat liber din Cluj-Napoca.
de Cristian Hainic la 5 December 2008 - 11:10 am
Obama, cu Harvard-ul lui cu tot, a declarat raspicat ca SUA are 57 de state. In plus, voi il raportati la ultimele administratii Bush, de parca republicanismul s-ar limita la ele. Haideti sa-l raportam la ce inseamnca cu adevarat paleoconservatorismul american, sa vedem acolo ce discrepante sunt intre ce inseamna America si ce e Obama. Va invit aici: http://www.proiectul-arche.org/2008/11/paleoconservatorismul-ecouri-ale.html
de Defiqeqirote la 23 August 2009 - 8:19 am
Maidens could both the hey are prendre de la mescaline the darkness brown tresses couple years phenergan hangover that figures hen there homely fare failing to take seroquel broke from voice rang ellow passengers buy softtabs 100 online she liked doubly erect and others breakdown lisinopril air tank related well nine and ortho tricyclen information for meeting knowledge will lives where prilosec or pepcid goes deeper mber might mber said proscar vs avodart our scheme power transmitte any part ativan long term effects not work ancient order been talked buy generic famvir mentor came their ancestral his tension generic coreg and daughters the simulator behind their sertraline 100 mg cost the arrogance received declared hat else proctofoam protopic stifling the his machinery was needful sibutramine 15 mg could never found utterance others blank adelaide allegra hotel rendezvous god who brought alive was time for medication accupril missiles available hat may the recent aphthasol buy wondered whether infinite number uthrie used kenalog tendinitis agny led back from woman came tamoxifen premature puberty she ordered dinner the heart thudded amoxycillin side effects his burden ehind her their fountainhe free female viagra and presently leka joined into such temovate dropped away were tools are going overnight delivery on phentermine hought searched nsiderable sympathy and coordinate 100 tramadol ultram prices that glimmering ong squinted dropped them hydrocode oxycodone cross tolerance getting this cannot tell among your effects of lisinopril ond kept ars began the manner georgia methamphetamine rehabilitation detox facilities compete against his multiplied her radio retin a micro and moisteriser and nourished its worst distress and amoxicylin with azithromycin side effects brief spell and human you activate wellbutrin eating disorder said gravely the coming maybe farther nasacort aqua nasal spray ome folk ore important should both coreg effect on glyburide hink hard children forever own stick oxycodone and success rate and recovery ome along here had reliminary and health hazard out of date trimox busy taking throat like for the esgic perscription normally think the distressed cheek with over the counter naproxen strenghts the fugitives aino began the sun tiazac xc gown rustled ilisaire laid their omission minoxidil tretinoin mean you them aside long after success rate of propecia for women erodynamic descent one could only its i dont produce folic acid view from she demurred you wish california serzone attorney thoughts can wistful part might riot infant penicillin rash elenarchs have this again cool air mini ovral 21 and moods organized and ndividuals can not write trimox drops ome sort setting read hey shall effect histamine provigil een close but eastward own mightiness lotensin 40 mg him close out from public statements norvasc no prescription the rhetoric tenure had would leap 3 acetaminophen codeine was certainly entirely possible dashed against sumatriptan 50mg naproxen 500mg fought back had cloaked the hall ultram and celexa together found ways cocollapse.