Aeroportul Cluj-Napoca nu va primi fonduri de la Ministerul Transporturilor | NapocaNews

Aeroportul Cluj-Napoca nu va primi fonduri de la Ministerul Transporturilor


Dintre cele 17 aeroporturi operaţionale în România, numai pentru patru, Bucuresti-Otopeni, Bucuresti-Baneasa, Timisoara, Constanta, pot fi alocate fonduri având ca sursă bugetul Ministerului Transporturilor, restul depinzând de finanţarea asigurată de consiliile judeţene, de parteneriatele public-private sau fondurile europene.

Din cifrele regasite in Raportul Aeroporturilor, redactat de IBC Focus, aeroportul “Henri Coanda” (Otopeni, Bucuresti) este cel mai rentabil aeroport international din Romania. Acesta a avut un trafic de 5 milioane de pasageri in 2008. In acelasi clasament, se regasesc pe locul doi, aeroportul “Aurel Vlaicu” (Baneasa, Bucuresti ) cu un trafic de 1.8 milioane pasageri, iar pe locul trei, aeroportul “Traian Vuia” din Timisoara cu un million de pasageri. Ultimul, dar nu cel din urma, este aeroportul “Traian Vuia” din Cluj-Napoca cu un trafic de 750.000 de pasageri.

Raportul Aeroporturilor din Romania contine o succinta analiza de piata cat si descrierea lucrarilor de constructie/reamenajare a 16 aeroporturi internationale. La acestea se mai adauga 4 proiecte in intentie si unul in proiectare. Toate aceste proiecte au fost verificate de catre specialistii IBC Focus si includ datele de contact ale Antreprenorilor Generali, Proiectantilor si Beneficiarilor.

N.N.

Stiri Asemanatoare:



Comentarii

1 Comment

  1. us.mar says:

    Ciceo nu a sarutat in fund pe cine trebuie, sau s-au prins astia ca ii pupa pe toti indiferent de culoare!

Leave a Comment