Ecaterina Andronescu – o afacere privată a universităţilor de stat
Credeţi că celebra Abramburica alias Ecaterina Andronescu, ministrul Educaţiei, a dat un bobârbnac Universităţii Spiru Haret de dragul unui învăţământ de calitate. Pas! De fapt, există o complicitatea “la nivelul înalt” al rectoratelor de stat ce nu poate fi ascunsă: Ecaterina Andronescu deţine, din anul 2004, atât funcţia de preşedinte al Consiliului National al Rectorilor, cât şi pe cea de rector al Universităţii Politehnica Bucureşti, iar autosuspendarea la care a apelat în perioada mandatului de ministru al Educatiei nu este decat o complezenţă trecătoare. Bătaia se dă de fapt pe cei 170000 de elevi care şi-au luat anul acesta bacalaureatul. Pentru ei confreria universităţilor de stat au pus la dispoziţie 108.000 locuri cu taxă şi 62.000 bugetate, cât numărul bacalaureaţilor de anul acesta. Ce şi-au zis rectorii de la stat: De ce să nu mai luăm şi studenţii de la Spiru Haret şi banii lor şi să-i mai punem să dea examenul odată? Cei 150000 de studenţi de la Spiru Haret sunt producători de venituri serioase şi invidia profesorilor de la stat e mare. Aşa că au inventat situaţia limită că Universitatea Spiru Haret nu se încadrează unui învăţământ de calitate, fapt ce parţial poate fi real şi au pus la cale invalidarea diplomelor de licenţă a studenţilor. Cheia conflictului este, însă economică, nu educativă şi principială cum se bat rectorii de la Universităţile de stat cu pumnii în piept. Nu-i mai satură banii de la bugetul contribuabililor şi de la studenţii cu taxă, ci râvnesc rectorii la bunurile (banii) altora, ai Universităţii Spiru Haret. Sigur că, pe viitor, sunt de acord cu controale şi aplicarea de înalte norme pedagogice la Spiru Haret, dar nu putem lăsa ca rectorii de la stat să-şi bată joc de învăţătura a peste o sută de mii de studenţi, prin reprezentanta lor Ecaterina Andronescu.
Am absolvit un master în drept comunitar, anul acesta, la Universitatea particulară Bogdan Vodă şi trebuie să recunosc că profesorii Suian, Dan Maria, Năsui, Iluţ, Leicu erau de o înaltă probitate profesională şi pedagogică. Nu înţeleg de ce unii ziarişti acuză această universitate clujeană că are profesori foşti judecători, procurori şi lucrători ai serviciilor de informaţii şi un patron arab. La cursuri a reieşit valoarea lor profesională deosebită şi asta contează într-un învăţământ de calitate. Din 80 de masteranzi din anul meu am terminat cu susţinerea disertaţiei, circa 40, dintre care patru studenţi au încheiat cu nota 10 (printre care m-am numărat şi eu). Sincer după ce am absolvit masterul, nu cred că Baba, Hintea sau Sandor de la UBB ar fi fost mai superior pregătiţi decât profesorii mei de la Bogdan Vodă.
Ionuţ Ţene



Avram Iancu
Radu Gyr



comentarii
de Motu la 22 July 2009 - 10:18 am
Se vede ca ai absolvit la Bogdan Voda ! “nu cred că Baba, Hintea sau Sandor de la UBB ar fi fost mai superior pregătiţi decât profesorii mei de la Bogdan Vodă” ??? Q.E.D.
de Ionut Tene la 22 July 2009 - 10:21 am
Motule, am absolvit si UBB cu un master in Relatii Internationale tot cu 10 si un doctorat cum laudae tot la UBB. Deci stiu ce zic…
de Adriana Figan la 22 July 2009 - 10:24 am
Domnu Tene, Facultatea Bogdan Voda e un SRL arabesc, care scoate en gros diplome si le vinde la bucata la diversi amatori. Ma mir ca Dvs faceti elogiul acestei tarabe universitare. Nu-i vorba ca nici facultatile de stat nu sunt mai breze…
de Andrei Fagarasi la 22 July 2009 - 10:27 am
Domnuele Tene, si eu am treminat la Bogdan Voda si stiu ca sunt profesori seriosi acolo. Cu toate astea sunt somer. Nu stiti un post ?
de Angel N. la 22 July 2009 - 10:32 am
Buna facultate, nu se compara cu UBBul !
de Cosmina Filip la 22 July 2009 - 10:34 am
Fabrica de Diplome sunt toate universitatile de azi.Toti prostii au azi masterate si doctorate.Nu mai au nici o valoare.
de Marius Tion la 22 July 2009 - 10:47 am
Daca dr. Tene facut UBV inseamna ca e o facultate foarte buna
de Gelu Lascu la 22 July 2009 - 11:02 am
Daca arabii fac facultati in Romania e clar. Nu/s capabili sa aiba universitati la ei acasa, cum sa faca facultati bune la Cluj? Povesti, dle Tion…
de Angela la 22 July 2009 - 11:04 am
Domnule dr. Ionut Tene e o somitate si o personalitate cunoscuta,dar Universitatea Bogdan Voda e la fel de proasta ca si Univ. Spiru haret. Cu o floare nu se face buchet!!!!…
de Tene Ionut la 22 July 2009 - 11:05 am
Sa nu exageram profesorii sunt romani…sa inteleg ca univ. romano-americana e excelenta?
de giani la 22 July 2009 - 11:51 am
Domnule Tzene, cred ca Motul se referea la faptul ca ati folosit aiurea acel superlativ- “mai” superior …. degeaba aveti doctorat, asta nu dovedeste nimic. Sunt cativa rugbysti (bodyguarzi in baruri) care-s doctoranzi la sociologie, primind aprox. 2.000 lei/luna bursa. Si credeti-ma, nici nu stiu cine e Ilut, degeaba le e prof, ce sa mai zic de materie etc. Si e plin UBB-u de doctoranzi si asistenti inepti si agramati. Laudati-va cu altceva
Sanatate
de Crina Macovei la 22 July 2009 - 12:11 pm
Cine nu are doctorat, crede ca e usor sa-i iei. Nu e chiar asa usor. Sa nu sarim peste cal. Un doctorat e uneori mai greu si mai costsitor decat doua facultati. In plus, doctorul Tene a facut, din cate stiu, o teza de exceptie.
Despre facultati, de stat sau private, se stie ca nivelul absolnetilor e jalnic. Dar ce te faci ca unii ajung ministri cu diplome ce valoreaya cat o Placinta cu branza?
de Nemesis la 22 July 2009 - 1:21 pm
Daca te referi la Nasui Gabriel, care este in momentul de fata presedintele Judecatoriei Cluj-Napoca, sunt de acord cu tine. Pot sa afirm ca este un om destept si bine pregatit, desi nu se lauda cu chestia asta. Din cate stiu, inainte de a fi magistrat, a terminat si medicina cu specializarea chirurgie cardiovasculara (daca nu ma insel), pe care ma gandesc ca a studiat-o la UMF. Deci, ma gandesc ca omul acesta “chiar stie ceva”.
de Tene Ionut la 22 July 2009 - 1:26 pm
Mai multi profesori sunt fff buni la UBV, numai ca nu se bat cu caramida in piept…
de Nemesis la 22 July 2009 - 1:39 pm
Nu te contrazic. Oricum, parerea mea este ca cine vrea sa invete, invata indiferent la ce facultate este. Cat timp se invata. Am o gramada de colegi studienti la Spiru Haret, forma de invatamant ID, dar ceea ce se practica la ei nu prea il pot numi invatat. Totul se reduce la niste grile care apar pe site-ul USH, cu raspunsurile corecte bifate(grile din care vor primi intrebari la examene), iar cei care urmeaza sa dea examene, invata pur si simplu grilele si raspunsurile corecte, fara a mai citi alte cursuri, notite, lucrari de specialitate.Eu ma gandesc ca o pregatire universitara care sa se finalizeze cu dobandirea unei diplome de licenta care sa reflecte cunostintele dobandite pe parcursul scolarizarii, trebuie sa se materializeze intr-un studiu mai vast decat invatarea unor grile rezolvate, cu raspunsuri date.
de Tene Ionut la 22 July 2009 - 1:46 pm
Nemesis, corect. Eu ma refeream strict la UBV unde se face scoala
de Nemesis la 22 July 2009 - 2:48 pm
Eu am terminat facultatea la Dimitrie Cantemir Cluj. Pe vremea aceea se facea scoala si acolo. Acuma nu mai stiu, nu ma pot pronunta.
de Crina M. la 22 July 2009 - 2:59 pm
Dle Tene, dvs. sunteti un om de mare valoare.Va admir sincer desi nu sunt istoric, nici scriitor. Dar va pot oferi exemplul unei fete care a terminat la UBVoda si care nu stie nici sa deshida un calculator. Cu bani si cu alte farmece arabii din cortul universitar i/au acordat diploma. Cu asemenea absolventi e greu de crezut ca e o facultate performanta.Nu/i mai laudati ca nu va crede nimeni… Dimitrie Cantemir nu cred ca e mai buna, e la fel.
de Buda Nicoleta la 22 July 2009 - 3:04 pm
Dle dr. Ionut Tene, ar fi bine sa faceti o preyentare a universitatilor clujene, am un copil si nu stiu la care din ele sa il dau. Sunt derutata ca mama.
de Noghy la 22 July 2009 - 3:08 pm
Bravo domnule Ţene. Prin ecoul pe care-l au articolele dumneavoastră se vede că sunteţi ,pe lângă un scriitor bun, şi un ziarist foarte bun.Cred că cel mai bun din Ardeal.
de Marin Marin la 22 July 2009 - 3:09 pm
Cine îl critică pe domnul Dr.Ţene se critică pe sine.Îşi critică propia-i neputinţă.
de Maria Mesesan la 22 July 2009 - 3:17 pm
Mi-a placut articolul d-lui Tene. Sunt bacalaureata si m-a convins sa merg la Bogdan Voda. Sunteti profesor acolo d-le Tene. Mi-ar place sa am un profesor ca dvs…Am putea sa ne intalnim sa discutam despre invatamantul din Cluj. Multumesc.
de Tene Ionut la 22 July 2009 - 3:24 pm
Crina, E o vb. romaneasca: Cine are carte are parte!
de Nemesis la 22 July 2009 - 3:28 pm
Apropo de ce zice Crina de fata care nu stia deschide calculatorul. Si eu cunosc o absolventa de drept de UBB care nu stie ce este o citatie si la ce serveste. Nici macar, teoretic, ca notiune. Se uita interzisa la tine si te intreaba ce ii aia.
de Nicu Gagea la 22 July 2009 - 3:40 pm
La ce facultate sa mergi ? In nici un caz la Spiru.
Felicitari dle Tene ca aduceti informatii pentru tineri. Eu sunt batran dar va urmaresc cu placere.
de Calin la 22 July 2009 - 4:34 pm
Virfurile sint total independente de performantele sistemul de invatamint. Nicola Tesla, ce este istro-roman(1)(2)(3), parca nu a avut “rabdare” sa-si mai termine studiile.
In contextul actual mi se pare ridicola orice discutie despre eventualele performante ale sitemului de invatamint (si) din Romania la orice nivel fie el de stat sau privat.
In SUA in afara celor citorva universitati arhicunoscute (4-5) restul produc, si nu pe bani putini (minim 30 de mii parai pe an), nestiutori cu diplome. Intr-o emisiune televizata profesoti de la Harvard se plingeau ca nota 10 (A la ei) a devenit o banalitate cind ar trebui sa-i diferentieze pe cei exceptionali. A avea masterat si doctorat, chiar si doua facultati, este deja un loc comun.
Invatamintul in Romania dupa 1989 a abandonat calea mult batuta si roditoare, hai sa-i zicem clasica, si-a adoptat, fortat prin cozile de topor gen Marga, reforma careia, in afara de masuri administrative dubioase, nu i se pot gasi merite.
(1) http://megalit.ro/libria/2008/02/20/scurta-biografie-a-lui-nikola-tesla/
(2) http://ro.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
(3)Henri Coanda: “Eu l-am cunoscut pe Teslea, cand eram tanar de tot, prin tatal meu (Generalul Constantin Coanda – n.n.), care a fost intotdeauna langa mine. Nicolae Teslea, care este inventatorul curentului electric alternativ, era roman din Banat (era aroman – n.n.); e banatean, si felul lui de a gandi si de a vedea, m-a frapat enorm de mult. El era cu patru luni mai tanar fata de tatal meu, dar nu pot sa spun ca nu am fost influentat si de el, pentru ca felul lui de a vorbi si de a prezenta lucrurile erau asa de extraordinare incat, desi eram copil, n-am uitat. Vezi, unul din romanii foarte importanti, care a schimbat poate toata viata omenirii, e un banatean!…”
de Ionut Tene la 22 July 2009 - 5:34 pm
Calin, universitatile noastre sunt dupa locul 500 in clasamentul universal
de Calin la 22 July 2009 - 6:05 pm
Domnule Tene,
Nici nu se poate altfel dupa atitea “reforme” desi nu am prea multa incredere in astfel de clasamente. Tot conform unui astfel de clasament elevii de liceu din Romania sint mai slab cotati decit cei americani (!!!) la matematica. Rau am ajuns! Dar desigur “dreptul” de a batjocorii un profesor este o cucerire importanta a loviturii de stat din 1989 careia is se zice revolutie.
Invatamintul de toate gradele pina in 1989 era performant; este plina lumea de absolventi romani. Erau necesare doar ajustari minore gen infintarea unor sectii noi.
de giani la 22 July 2009 - 6:15 pm
UBB era, cred, pe 820 in ultimul clasament…si pe cam 140 in Europa. si UBB are, vezi doamne, “staif”
sanatate
de Nemesis la 22 July 2009 - 6:36 pm
Caline, aici sunt de acord cu tine. Ai dreptate, inainte de 1989 invatamantul era performant, desi poate ca se invatau multe materii “de umplutura”. Dar ultima statistica facuta arata destul de rau, daca nu catastrofal: cam jumatate din tinerii absolventi de clasa a VIII-a sunt semianalfabeti si nu stiu daca statistica in privinta celor care termina clasa a XII-a este mai imbucuratoare. In ziua de azi nu se mai citeste, nu se mai merge la scoala sa inveti. Mergi sa te lauzi cu ultimele achizitii in materie de moda si telefoane mobile si sa mai povestesti cum a fost la ultimul “party” la care ai fost si eventual sa iti mai bati joc de profesori (chiar daca pare greu de crezut, am auzit si chestii de genul “mergem la scoala sa ne batem joc de profu’ de …..”)
de Ionut Tene la 22 July 2009 - 6:36 pm
Calin, Ar trebui scos in primul rand nepotismul din invatamantul superior (si de la UBB) si sinecurile politice pentru a avea performanta…Din pacate am avut colegi geniali care nu au putut intra in UBB ca nu ereau nepoti, gineri, fii sau politicien. Ei au fost nevoiti sa se multumeasca sa fie primiti cu bratele deschise la Sorbona sau Montreal. Si asa Universitate a pierdut în favoarea nepotismului de masa
de Calin la 22 July 2009 - 8:53 pm
Domnule Tene, Nepotismul a atins la noi forme monstruoase nu numai in universitati. Nu ma indoiesc ca stiti mulet exemple concrete. Se mostenesc pe linie sanguina si eventuale talente in medicina. O privire superficiala in clinicile clujene este de ajuns.
Ca veni vorba de Sorbona am ramas neplacut surprins cind am aflat pentru prima oara de practicile de initiere dezgustatoare practicate proaspetilor studenti.
Si ca sa raminem la Montreal nu stiu cu cit timp in urma un cadru didactic si-a impuscat citiva colegi din disperare. Emigrase din spatiul sovietic profesor universitar si era deja recunoscut la nivel mondial. Birocratia locala ii cerea tot felul de nimicuri pentru a (re)devenii profesor; ne mai putind sa se intoarca in URSS la un moment dat a cedat…
Nemesis, indobitocirea (si) prin “educatie” este practicata peste tot in lume; o masa ce nu site pe ce lume traieste este mai usor de manevrat.
PS Nu vreau sa albesc greselile noastre, insa si aceasta problema trebuie privita, cred eu, in ansamblul procesului numit mondializare.
de Sepcile Rosii la 22 July 2009 - 11:32 pm
Si eu vreau la UBV. Unde se fac inscrierile?
de Motu la 23 July 2009 - 8:08 am
Nu se poate domnu Tene sa fiti mai superior regulilor gramaticale. Macar astazi faceti corectura (si mea culpa).
de Doru la 23 July 2009 - 10:08 am
Domnule Motu ,pe vremuri era o altă ortografie.Mai de curând s-a mai schimbat.Deci gramatica se schimbă,dar ideile bune rămân.Vezi manuscrisele eminesciene.Am cunoscut persoane care scriau corect dar textul era găunos şi fără idei.Prefer acel text cu idei sănătoase în locul unei gramatici folosită ca suport pentru aberaţii.
de Motu la 23 July 2009 - 10:14 am
Dorule cunosc oameni care mananca rahat zilnic si care au ajuns sa le placa. Stiu oameni care manaca rahat ocazional si care se stramba si stiu oameni care nu manaca rahat de loc. Ii prefer pe cei din urma. “mai superior” nu are nimic cu ortografia. Daca ai fi facut o scoala serioasa ai fi stiut asta. Ideile radicale prin radacini in minti odihnite.
de Motu la 23 July 2009 - 10:14 am
Ideile radicale prind radacini in minti odihnite. Sorry !
de Doru la 23 July 2009 - 10:41 am
Probabil că sunteţi unul din acei care mănâncă…rahat.Unde vedeţi dumneavoastră extremism în umanismul domnului dr.Ţene. Referitor la “mai superior” este corect.Un locotenent este superior unui soldat,iar un general este mai superior decât superiorul soldatului.
de Doru la 23 July 2009 - 10:42 am
Este vorba de domnul Motu mai sus.
de Elena Vancea la 23 July 2009 - 11:10 am
Va citesc cu atentie d-le Tene si va apreciez pentru ceea ce faceti pentru Cluj si romani in general. Si eu am absolvit UBV si sunt profesori deosebiti acolo
de Ion Ardelean la 23 July 2009 - 11:26 am
Doamna Doru, habar nu aveti de gramatica, desi ati facut jurnalistica. Inteleg ca il apreciati pe Tene/de, e baiat frumos…/, care e un mare Ziarist , un excelent poet si bun istoric.Dar uneori mai greseste si el, scrie mult. Nu e cazul sa-l aparati cand greseste. Are suficienti admiratori de valoare, nu are nevoie de cutu, cutu ca Dvs. Hau, hau de pe margine.
Biata femeie, cu seful ei dictator, cu barbatul cam moale, se defuleaya crezandu-se barbat… Ati terminat ziaristica la UBV?.
de Motu la 23 July 2009 - 12:55 pm
Dorule, caldura mare ! Unde am scris eu de extremism ?
SUPERIÓR, -OÁRĂ, superiori, -oare, ♦ (Substantivat) Calificativ atribuit unei persoane încadrate într-o ierarhie, în raport cu cei pe care îi are în subordine. De unde rezulta ca generalul este doar superiorul locotenentului nu si mai superiorul soldatului. Crede-ma ai mintea odihnita, nu te forta, o sa doara mai pe seara.
de Cristi Hainic la 23 July 2009 - 2:05 pm
Intr-adevar, primul comentariu e adevarat, “superior” nu suporta grade de comparatie, insa nu inteleg cu Q.E.D – oricine face greseli ocazionale si nu vad de ce aceasta greseala particulara ar demonstra ceva general despre Ionut.
de Motu la 23 July 2009 - 2:34 pm
@Cristi, e ca si cum ti-as explica un banc.
de V.M. la 23 July 2009 - 2:43 pm
Ionuţ, sper din tot sufletul să nu politizezi subiectul şi să recunoşti că este primul din miniştrii învăţământului din ultimii ani care vrea să facă lumină în acest subiect şi împotriva “clicii” de partid care în mare proporţie îşi trage seva din USH (vezi profesorii de acolo în frunte cu A. Păunescu şi mulţi alţii.)
Dacă ai intra în subiect mai amănunţit şi ai vedea profilul “studenţilor” de la USH vei observa că marea majoritate sunt funcţionari la stat şi cu această diplomă îşi “rezolvă” funcţia pe care sunt încadraţi. Tinerii absovenţi de învăţământ la cursuri de zi fie la universităţi de stat sau particulare care îşi tocesc coatele pe băncile şcoli nu au nici cea mai mică şansă de a pătrunde în sistem, deoarece posturile lor, înainte posturi cu studii medii, peste noapte se schimbă(transformă)în posturi cu studii superioare(urmând din păcate linia partidului) fără a se organiza niciun concurs sau selecţie.
Ţi-ai pus întrebarea câţi funcţionari din Primăria Cluj sunt absolvenţi sau studenţi la această formă de învăţământ la USH(ID)care sunt deja plătiţi din banii contribuabililor în urma absolvirii unor studii de o calitate îndoielnică? Crezi oare că performanţele lor sunt mai bune atât timp căt singurul curs sau seminar la care au participat a fost “niciunul”. Ce nivel de cunoştinţe are un funcţionar public cu studii superioare care nu a participat în viţa lui la un curs sau seminar din care să dobândească cu adevărat cunoştinţe. S-a îmbunătăţit oare calitatea serviciilor acestor funcţionari care şi-au obţinut diploma în faţa unui terminal PC fără a redacta în toţi anii de studii un referat sau o lucrare de licenţă? Încearcă un studiu de caz pentru că ai aproape de tine în instituţia în care lucrezi o mulţime de exemple şi serviciul de resurse umane ţi-ar putea pune la dispoziţie acest material.
De ce soluţia dată de minister nu crezi că poate fi acceptată de reprezentanţii USH? Nu au încredere în cunoştinţele dobîndite de studenţii lor la ID? Dacă au încredere în pregătirea lor să accepte propunera ministerului poate aşa vom vedea absolvenţii de la USH citind în afară de “întrebări şi răspunsuri” cărţi, cursuri şi alte materiale atât de necesare pregătirii lor profesionale.
Oare aceşti studenţi nu şi-au pus nicio clipă întrebarea că nu se poate obţine un atestat de pregătire atât de uşor fără a depune nici cel mai mic efort intelectual decăt în aşi confecţiona copiuţe? (şi credemă ştiu ce spun).
Despre probitatea profesională şi pedagogică a profesorilor Universităţii la care faci referire (UBV)am cuvinte numai de laudă şi eu numărându-mă printre masteranzii acestei discipline.
Sper să nu abandonezi subiectul şi să nu-l politizezi. Cu respect V.M.
de Ana la 23 July 2009 - 3:38 pm
Bun comentariu domnule V.M.
de Tene Ionut la 23 July 2009 - 4:20 pm
V.M. ai dreptate si eu sunt impotriva Universitatilor SRL, dar nici sa le ridicam pe cele de stat in slavi, care sunt pe locul 504 in lume datorita promovarii unui nepotism si politicianism genneralizat…Nu poti fi si la catedra si cu o sinecura la centru de stat si nevasta si nepoata si ginere si fiu si fin si bun specialist, ca de aceea nu mai avem performanta. La UBV chiar am descoperit sincer buni profesionisti, oameni pragmatici si practici care cunosteau sistemul din interior nu din teorii filozofice paralele cu realitatea romaneasca si europeana
de Motu la 23 July 2009 - 4:38 pm
OK, Ionut, hai sa dam arama pe fata. Cati dintre colegii tai, pana mai ieri absolventi de studii generale si medii au absolvit celebra USH ? Cati dintre ei au obtinut ulterior incadrarea pe post de studii superioare ? Cati dintre ei fac altceva decat faceau ieri ? Cati dintre ei sunt capabili de analiza si sinteza ? Cati dintre ei sunt un real castig pentru organizatia in care lucrezi ? Mai mult, crezi ca incadrarea lor pe post de studii superioare inseamna meritocratie ? Cat a castigat la capitolul imagine prin “plusul de valoare” adus de absolventii facuti la ceas de seara de imensa excrocherie USH ? Indiscutabil si UBB are probleme dar sa nu transformam problemele lor intr-o scuza pentru fabricile de idioti cu diploma. Vorbesti de nepotism si politicianism generalizat in institutiile de stat ? Ele nu sunt decat o replica fidela a institutiilor publice. Uitat-te la molima care se abate peste tara, oameni valorosi, pragmatici si practici care cunosc sistemul din interior sunt schimbati de nevasta sau nepoata, nora sau ginere, fiu sau fin sau si mai nasol, de amant sau amanta!
de Tene Ionut la 23 July 2009 - 6:57 pm
Motu, nimeni USH, dar chestia cu amantele promovate la universitatile de stat e curenta
de Vasile la 23 July 2009 - 10:07 pm
Eşti un mare comentator domnule dr.Ţene.Dovadă ecourile.Felicitări.
de Tene Ionut la 23 July 2009 - 11:30 pm
Vasile, sa nu exageram sunt numai un “poet ratat” vorba lui Alex Stefanescu si un modest fuctionar public
de Vasile la 24 July 2009 - 6:29 am
Domnule Dr Ţene.De ce spuneţi aşa?Sunteţi doctor în istorie la UBB şi un master la drep,aveţi multe cărţi publicate aveţi un loc de muncă stabil şi râvnit de mulţi.Faţă de alţi colegi sunteţi net superior.Ba, mai mult.Sunteţi superior şi celor care vă critică, fiindcă fac acest lucru pentru a justifica micimea lor.Curaj şi succes.Mergeţi înainte.Nu utaţi că Blaga, Radu Gyr şi mulţi alţii au fost minimalizaţi în timpul vieţii lor.Şi acum printre lăudători se află şi acei lătrăi care i-ai exclus din US.
de Motu la 24 July 2009 - 8:36 am
Omiteti cu buna stiinta, zeci de politisti comunitari, secretare, magazionere au absolvit USH in Primaria Cluj Napoca.
de Marin. la 24 July 2009 - 10:17 am
Motu se vede ,eşti un frustrat.
de Motu la 24 July 2009 - 10:40 am
Asa e Marine. Ai intuit corect.
de Ana la 24 July 2009 - 11:38 am
Eu cred ca Motu are dreptate. E rusinant ce oameni “scoliti” lucreaza in sistem.
de Tismaneanu la 24 July 2009 - 3:14 pm
Motule se pare ca voi astia care ati absolvit Dimitrie Cantemir sunteti frustrati si aveti un complex de inferioritate fata de dl Tene care a absolvit UBB si e chiar doctor in istorie al acestei prestigioase universitati.
de Tene Ionut la 24 July 2009 - 4:27 pm
Mersi, Tismaneanu, mai degraba sunt fascinati de persoana mea si de ceea ce fac
de Costel la 24 July 2009 - 5:06 pm
Succes domnule dr.Ţene.Sunteţi o mare personalitate.E un proverb românesc “câini latră,ursul merge”.Lăsaţi câini să latre de pe marginea şanţului.
de Costel la 24 July 2009 - 5:07 pm
Aici intră şi căţelele,apropo de Ana.
de Tene Ionut la 27 July 2009 - 2:31 pm
Sa ne pastram intr-un limbaj adecvat
de ioi la 20 January 2010 - 3:56 pm
Domnu’ Tene, cu cat v-a platit UBV sa le faceti reclama? Sau aveti doar un complex si v-ati gandit sa aruncati cu pixu’ in populatie, ca tot va sta la’ndemana? Ca, cine stie, poate, poate a iesi ceva d’acole’, ca oricum, n-aveti nimic de pierdut. cumva
de Morosanu la 6 February 2010 - 3:27 pm
… mda. Îs un “biet” funcţionar din admin. publica locală. Am zis biet, că, vorba aia, fericiţi cei săraci cu duhu (nu fac parte din această categorie).
Am gătat şi io studii universitare la Cantemir, cum zicea cineva mai sus, pe vremea cîd, încă, se făcea şcoală. Poate că şi acum se face, doar că nu ştiu asta. Oricum, atunci cînd m-am angajat “la stat”, după ceva ani de experienţă la “privat”, s-au cam uitat urât la mine colegii şi şefii. Aveau aceeaşi părere despre mine ca şi mulţi de aici. Din păcate pentru ei şi din fericire pentru mine, am făcut acea facultate (la frecvenţă redusă) pe banii mei de “la privat” de atunci şi cu intenţia de a învăţa ceva, nu de a avea doar o bucată de hârtie în plus, că am zis să investesc banii ăia în ceva ce nu imi poate lua nimeni. Am prieteni care au absolvit UBV din Baia Mare sau Cluj, cunoştinţe care au absolvit UBB din Cluj sau alte asemenea facultăţi, private sau de stat. Un singur lucru pot să vă spun: orice facultate ai absolvi, de stat sau privată, română, turcă sau arabă, dacă vrei să înveţi ceva, poţi, trebuie doar să vrei. Peste tot sunt studenţi şi profesori obişnuiţi cu şpaga, dar asta nu-i opreşte pe cei care au de învăţat ceva să înveţe. Tot respectul faţă de câţiva profesori de la UDC din Cluj de la care într-adevăr am avut ce să învăţ. Am preferat să am note mai mici, dar luate pe cunoştinţele mele, dacât mari şi luate prin şpagă. Asta e diferenţa dintre studenţii / absolvenţii din toate timpurile: să poţi sau să vrei.
Respectele mele.
de Morosanu la 6 February 2010 - 3:32 pm
Referitor la ce am scris mai sus: între timp am terminat şi masterat la o facultate de stat din MM şi am avut neşansa să fiu coleg cu masteranzi care terminaseră cu puţin timp în urmă acea facultate la stat dar, din păcate pentru ei, mi-a fost ruşine mie de cît de puţine cunoştinţe aveau. Şi mi-e ruşine şi acum să spun că au luat note la master mai mari sau egale cu ale mele, deşi nivelul de pregătire este altul. Nu e laudă, e doar vorba de o realitate. Pădure fără uscături…….