Peste tot auzi cat e de important sa te hidratezi, mai ales vara, insa putini dintre noi reusesc sa bea doi litri de apa pe zi, fie ea plata sau acidulata. Mult mai apetisante sunt bauturile care nu bifeaza „inodor, incolor si insipid” pe lista de calitati.

Problema este ca ele pot fi chiar mai ingrasatoare decat prajiturile pe care incerci cu tot dinadinsul sa le eviti de teama kilogramelor in plus!

Iata care sunt racoritoarele pe care n-ar trebui sa le consumi decat din cand in cand:

Milkshake

Sortimentele simple, cu vanilie sau ciocolata, au vreo 200 kcal daca alegi o portie mica, insa varietatile cu siropuri de tot felul, frisca sau caramel, se transforma in adevarate bombe calorice – pana la 600 kcal poate avea o singura portie. In plus, contin mult zahar si o sa ti se faca sete din nou dupa ce savurezi o astfel de crema-inghetata.

Ice-coffee

Cafeaua simpla paleste imediat in fata unui nescaffe frappe rece cu ciocolata, frisca sau caramel si gheata. Un inceput de zi delicios, dar plin de calorii: cam 300 la numar in functie de sortiment.

Sucuri acidulate

Pe langa faptul ca o singura cutie poate avea mai mult de 50 grame de zahar (cantitate care acopera dintr-un foc doza zilnica recomandata, ceea ce inseamna ca n-ar mai trebui sa te atingi de dulciuri toata ziua!), nici caloriile nu sunt de neglijat: in jur de 250 are o sticla cu suc si asa plin de arome artificiale.

Ice tea

Sortimentele de ceai pe care le gasesti la sticla nu potolesc setea, in schimb ingroasa talia! In jur de 150-200 kcal contine o sticla de 500 ml.

Sursa: Ecusino