Scolarul tau e in crestere, invata, alearga si, in general, e foarte activ. Prin urmare, are nevoie de hrana adecvata pentru consumul lui energetic. Te intrebi ce pachet sa ii pui la scoala? Iata ce il va tine departe de E-uri si de junk food si ii va asigura necesarul de nutrienti pentru a se concentra la scoala!

Un sandvis sanatos

Sandvisul cumparat nu e totuna cu unul pregatit acasa, unde esti atenta la ingredientele folosite. Alege paine din faina integrala si pune intre felii carne de pui si legume proaspete, fara sosuri. Un alt tip de sandvis este cel care are in mijloc pasta de linte ori de fasole, facute in casa, asezonata cu salata verde ori verdeturi de sezon. Sandvisul este si usor de mancat, si sanatos, daca e pregatit cu atentie acasa.

Gustari pentru energie

O punguta de seminte (arahide, migdale, nuci etc.) ii vor acoperi nevoia de proteine. Daca micutul tau poate veni in pauza de pranz sa manance o supa calda acasa, gustarea compusa din seminte e tot ce-i trebuie ca sa aiba energie. O alta gustare revigoranta este alcatuita din fructe (mere, pere, banane) ori legume taiate fasii (morcovi, ardei), pe care le rontaie in recreatie.

Iaurt satios

O alimentatie sanatoasa include vitamine, minerale, carbohidrati si, desigur, fibre. Acestea le poate lua din painea preparata din faina integrala, din legume si fructe, dar si din cereale integrale si iaurt. Pregateste-i de-acasa un borcanel de iaurt natur in care ai amestecat cateva cereale integrale si fructe uscate. Deprinderea de a manca iaurt il va ajuta pe viitor prin faptul ca nu va avea probleme digestive ca alti adulti neprieteni cu iaurtul. Combinatia compenseaza nevoia de zahar si este satioasa.

Sursa: Femeia.ro