Televiziunile ignoră în mod deliberat cel mai mare miting anti-RMGC, după cel de la Bucureşti, pentru a nu supăra sponsorii.

Astfel, mitingul uriaş de la Cluj-Napoca, unde au participat peste 1000 de oameni, nu a fost mediatizat în ediţia de seară a telejurnalelor de duminică, pentru a nu supăra sponsorii de la RMGC, compania fantomă care doreşte exploatarea cu cianuri de la Roşia Montană. O astfel de televiziune este Digi24, deţinută de orădeanul de etnie maghiară Zoltan Teszari, fost judoka şi apropiat al controversatului om de afaceri Marius Vizer, despre care se zvoneşte că este adevăratul proprietar al reţelei RDS-RCS.

NapocaNews