Primăria Cluj-Napoca a aprobat în acest an 490 de amplasamente pe domeniul public pentru comercializarea florilor şi lumânărilor cu ocazia zilei de 1 noiembrie, potrivit Regulamentului privind activitatea de comerţ stradal pe raza municipiului aprobat prin H.C.L.nr.120/2010.

Astfel, în perioada 25.10.2013-03.11.2013 se aprobă comercializarea florilor şi lumânărilor pe următoarele amplasamente:

1. Str.A.Iancu -la intrarea în Cimitirul central – 53 locuri;
2. Cimitirul Mănăştur -platoul de la intrare – 66 locuri;
3. Str.Izlazului – zona Big – 25 locuri;
4. Str.Mirăslău – Donath – 20 locuri;
5. Bd.21 Decembrie 1989 nr.133-135 – 78 locuri;
6. P-ţa Hermes – 10 locuri;
7. P-ţa Flora – 10 locuri;
8. P-ţa Zorilor – 10 locuri;
9. Str. Craiova – 33 locuri;
10. Bd. N.Titulescu nr.165 – staţie RATUC -20 locuri;
11. Str. Dâmboviţei-Str.T.Vlăduţiu -10 locuri;
12. Calea Floreşti -Billa – 10 locuri;
13. Calea Floreşti nr.75 – 15 locuri;
14. Calea Mănăştur nr.91 -RATUC – 20 locuri;
15. P-ţa Liebknecht – 10 locuri;
16. Str. Observatorului -capăt RATUC – 10 locuri;
17. Str.A. Vlaicu -RATUC -10 locuri;
18. Str. Unirii -capăt RATUC – 20 locuri;
19. Str. Fabricii – Kaufland – 20 locuri;
20. Str. Argeş – trotuar RATUC – 40 locuri.

Repartizarea locurilor s-a făcut în ordine cronologică, în funcţie de data depunerii cererii.
Taxarea comercianţilor se realizează pe baza abonamentelor de ocupare a domeniului public, întocmite de municipalitate, iar taxa de ocupare a domeniului public, stabilită prin H.C.L. nr.59/2013 este în cuantum de 1,56 lei mp/zi.

Comercializarea altor produse decât cele menţionate este interzisă şi se sancţionează în conformitate cu prevederile în vigoare.