Conţinutul viral al ştirilor publicate în mediul online a devenit o provocare a secolului XXI, iar formulări de tipul “nu ai să crezi”, “acest lucru te va face să plânzi”, “ce se va întâmpla te va uimi” au devenit reţeta succesului pentru o serie de publicaţii. Acestea sunt folosite din ce în ce mai des şi ajung în prezent să deranjeze majoritatea cititorilor, puţini dintre ei ştiind că în spatele acestora stau zeci de ani de istorie.

Afişul inscripţionat «Au râs când m-am aşezat la pian – dar când am început să cânt ! » a fost creat în 1926 şi a devenit unul dintre cele mai populare din istoria afişelor publicitare. Formatul în care a fost scris a fost preluat de nenumărate ori în ultimii 87 de ani şi îşi găseşte acum noua viaţă în site-urile ale căror obiective sunt de a crea conţinut care ţinteşte corzile sensibile ale cititorilor.

Cel care a realizat afişul este John Caples, advertiser pentru publicaţia New York Times, cu o activitate concentrată mai ales pe texte publicitare pentru Şcoala Americană de Muzică. Ceea ce a înţeles Caples a fost că un astfel de anunţ nu este despre a vinde lecţii de pian celor care nu ştiau să cânte. Trebuia să îşi captureze audienţa cu promisiunea unui beneficiu emoţional. Băiatul din afiş simte emoţie după ce cântă cu succes la pian într-un moment în care nimeni nu crede în el, iar cei care citesc anunţul sunt încurajaţi să îl aprecieze şi să simtă aceeaşi emoţie.

Sursa:Business Magazin