21 de firme şi-au depus până în prezent notificări la Primăria Cluj-Napoca, în vederea practicării vânzărilor de soldare la 36 puncte de lucru în oraş.

Comercianţii au obligaţia să notifice la Primărie perioada în care efectuează vânzările de soldare cu cel puţin 15 zile înainte de organizarea acestora.

Durata anuală a vânzărilor de soldare este cuprinsă între 15 ianuarie – 15 aprilie şi 1 august – 31 octombrie şi nu poate depăşi 45 de zile.

Produsele care se vând la preţuri de soldare sunt în general articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte, electrocasnice, electrice, etc.

În ceea ce priveşte verificările în rândul comercianţilor, poliţiştii locali din cadrul Serviciului Inspecţie comercială au demarat acţiuni de control la magazinele care practică vânzări cu preţ redus. Până acum au fost verificaţi 15 agenţi comerciali şi au fost constatate nereguli.

Pentru neregulile constatate, au fost încheiate 12 procese-verbale de constatare a contravenţiilor, iar valoarea amenzilor aplicate a fost de 10.800 lei.