Daca pana la 30 de ani puteam sa mancam fara probleme tot felul de alimente, de la grasimi la dulciuri si junk food, fara ca efectele consumului acestora sa se vada neaparat si in aspectul nostru fizic, acum, datorita schimbarilor de metabolism, lucrurile stau putin altfel.

Cu cat o femeie se apropie mai tare de varsta de 30 de ani, corpul lor are nvoie de un alt tip de alimentatie, de fapt este vorba despre o restrictie de la anumite grupe de alimente.

Depasind varsta de 30 de ani, femeile descopera ca obiceiurile alimentare pe care le aveau in vremea liceului si facultatii nu le mai prind deloc bine. Expertii ne recomanda ca, dupa aceasta varsta sa limitam spre deloc, acest tip de alimente si sa sa ne orientam spre o dieta mult mai sanatoasa, bazata pe legume, fructe, cereale integrale si proteine vegetale. Dieta ideala a femeilor de peste 30 de ani!

Dupa 40 de ani, femeile trebuie sa constientizeze ca din nou, corpul lor este supus schimbarilor si de aceea trebuie sa isi adapteze dieta. Pentru o femeie de peste 40 de ani este mult mai dificil sa slabeasca.

Iar acest lucru se intampla datorita incetinirii metabolismului. Este foarte important ca femeile mature sa manance cu precadere cat mai multe fructe si legume proaspete, peste si fibre.

Este esential sa nu mai mancam alimente procesate si dulciuri, sa alegem grasimile sanatoase, cum ar fi uleiul de masline.

Alegeti de asemenea mancaruri care au un continut crescut de proteine, dar scazut de grasimi cum ar fi pestele, carnea de curcan, carnea slaba in general.

Ce schimbari se petrec in corpul nostru dupa varsta de 30 de ani?
Pe masura ce femeile se apropie de varsta de 30 de ani, metabolismul lor incepe sa devina mult mia lent, dupa cum arata o seama de studii si experti in nutritie. […]

Citeste continuarea in articolul sursa: Dieta femeilor dupa 30 de ani by Garbo.ro