Consilierul local Radu Moisin a propus astăzi, în şedinţa de Consiliu Local desfăşurată astăzi, înaintarea unei plângeri oficiale din partea autorităţilor locale, la adresa Consiliului Judeţean Cluj, întrucât compania Fany opreşte în staţii aflate pe teritoriul municipiului Cluj-Napoca deşi conform licitaţiei câştigate, desfăşurată la nivel naţional, de către Ministerul Transporturilor, nu are dreptul să oprească decât la Autogara Beta.

„Există o singură locaţie pentru debarcara pasagerilor, în Cluj-Napoca, la Autogara Beta, conform licitaţiei. Compania de Transport Public are pierderi prin această stare de fapt şi propun chiar intentarea unui proces pentru această situaţie. Ei opresc în tot oraşul şi paralizează traficul. Încalcă regulile de la licitaţie. La ora actuală se încalcă legea, să încercăm să facem ceva pentru a se respecta legea”, a precizat Radu Moisin.

„Are o licenţă, să o respecte; dacă nu, să i se retragă. Solicit susţinerea acestui punct de vedere în calitate de preşedinte al Asociaţiei de Transport Metropolitană”, a declarat Emil Boc.

Consilierii locali ai USL au susţinut amânarea unui vot pe această temă, şi mai mult, faptul că toţi operatorii de transport ar trebui să aibă dreptul să oprească în staţiile RATUC din Cluj-Napoca.

„Propunerea consilierilor USL este una cu adevărat inovatoare. Fluidizare prin aglomerare. Noi dorim să extindem în zona metropolitană liniile RATUC-ului, ceea ce înseamnă o suplimentare a numărului de autobuze. Voi nu trebuie să uitaţi că reprezentaţi în primul rând interesele locuitorilor municipiului Cluj-Napoca”, a adăugat Emil Boc.

Consilierul local Anca Borza a spus că reprezentanţii USL îşi doresc „spargerea” monopolului RATUC din Cluj-Napoca.

Moisin a subliniat că înainte de a participa la licitaţie, cu siguranţă cei de la Fany ştiau că în caietul de sarcini era prevăzută explicit Autogara Beta.

Consilierii PDL şi cei ai UDMR au votat pentru demararea unei analize pentru intentarea unui proces firmei Fany, în timp ce consilierii USL s-au opus.

NapocaNews