Astăzi, la Cluj-Napoca, a fost dat startul campaniei naţionale „Reascultă poveştile copilăriei”, o iniţiativă a brandului Napoca ce va consta într-un şir de evenimente dedicate publicului în 7 oraşe din ţară precum şi o campanie promoţională cu premii zilnice şi lunare.

Evenimentul a avut loc cu prilejul împlinirii a 40 de ani de la producerea primei îngheţate Napoca.

„Anul acesta Napoca îşi propune să readucă la viaţă poveştile clasice ale copilăriei, făcând o punte de legătură între copilăria de atunci şi copilăria de astăzi. Un cod de bare de pe colţul fiecărei îngheţate poate fi introdus pe internet, iar cei care încarcă codul pot descărca gratuit 25 de poveşti. De asemenea, în fiecare zi, prin tragere la sorţi, Napoca oferă o tabletă Samsung, în total 100 de tablete pe parcursul campaniei. Lunar vor fi acordate excursii la Disney penru 4 persoane, 2 părinţi şi 2 copii. Caravana Napoca, cu activităţi pentru părinţi şi copii, va porni prin toată ţara, din 1 iunie, urmând să fie prezentă la Cluj, Timişoara, Iaşi, Sibiu, Braşov”, a declarat Adina Ghiţuică.

Invitatul special al evenimentului a fost Răzvan Simion, co-prezentatorul emisiunii „Neaţa cu Răzvan şi Dani”. Acesta este personajul principal al campaniei Napoca din această vară şi va răspândi povestea îngheţatei clujene în casele tututor românilor.

Copiii au ascultat, într-un tărâm fermecat, povestea Scufiţei Roşii şi au îndreptat povestea acolo unde Răzvan a „înflorit-o” cu personaje din alte poveşti şi basme.

„Servus. Împreună cu cei de la Napoca am demarat un proiect interesant, mi-a făcut mare plăcere. Sunt un fel de povestitor, iar dacă ştii vocile actorilor celebri, cum este Mircea Albulescu, Octavian Cotescu, de la poveştile de seară, oarecum am făcut şi eu parte din proiectul acesta şi am vreo cinci poveşti înregistrate pe parcursul a trei zile: Hansel şi Gretel, Scufiţa Roşie, Hainele cele noi ale împăratului… Sunt la Cluj pentru că mi-e drag oraşul de morş şi câteodată, când aterizez la Cluj, am impresia că aici m-am născut. Îmi place că oamenii sun atât de calmi (…) Vreau să-i chem pe clujeni în sprijinirea acestei campanii de poveşti de la o îngheţată de poveste şi la X-Factor, pentru că aici am găsit o voce care a rupt România-n două”, a spus Răzvan, înainte să fie întâmpinaţi de copiii cuminţi.

NapocaNews

DSC_0172

DSC_0174

DSC_0177

DSC_0194

DSC_0197

DSC_0199

DSC_0207