Vă spun că nu am avut niciun dubiu, cu o săptămână înainte de finala concursului de muzică Eurovision 2014, că transexualul cu barbă va câştiga concursul. Chiar cu vreo patru zile înainte de finală un oficial rus a şi declarat că austriacul gay va fi câştigătorul concursului de muzică. Acest concurs de muzică a devenit aşa de predictibil încât nu mai contează arta, talentul, munca, valoarea, ci propagandă ieftină pentru minorităţi. Aşa că în seara finalei am lăsat cărţile de citit deoparte, nu am mai ascultat Radio Trinitas şi nici nu am butonat pe History sau National Geographic, ci am lăsat televizorul pe TVR să urmăresc Eurovision 2014, ca să-mi reconfirm simţul politic ce încearcă acest concurs, care numai artistic nu mai este de câţiva ani buni. Aşa că nu a fost nicio surpriză pentru mine că transexualul Conchita Wurst a câştigat concursul cu cel mai mare punctaj. E interesant că România, ţară ortodoxă, a oferit unui artist mediocru, numai că era îmbrăcat ca o femeie şi avea barbă un punctaj halucinant de mare. Ca noi au votat şi celelalte popoare europene, dacă votul e real, pe bune sau nu a fost trucat. Personal am închis imaginea televizorului când a urcat Conchita Wurst pe scenă şi am preferat să ascult numai cu sonorul. Vocea austriacului era sub-mediocră, cu mult sub valoarea lui Paula Seling sau polonezelor cu melodia „We are Slavik”.

E o modă ca în competiţiile artistice în UE să câştige transexualiii şi, în general, persoanele de orientare gay, chiar dacă nu au valoare şi talent. E un model artistic european în care UE se regăseşte ideologic ca să fie political correctness. Putem spune fără să greşim că simţul atistic al Europei Unite este astăzi „Femeia cu barbă”. Cred că în curând şi unii românii, ca să fie în trendul UE, vor schimba din case şi şcoli tabloul lui C. Rosenthal de la 1848, „România revoluţionară” şi vor afişa noua efigie emblematică a continentului „Femeia cu barbă”, ca simbol al libertăţii, democraţiei şi toleranţei europene prost-înţelese. Sigur că pentru unii naţionalişti de la noi, care nu se însoară, nu fac copii şi nu votează cu reprezentantul BOR că are prea mulţi copii, dar pentru tot şi pentru toate, desigur Putin şi ruşii ortodocşi sunt de vină, emblema lor morală va fi tabloul votiv „România cu barbă.

Vă asigur că aceasta e ultima ediţie a Eurovisonului la care m-am uitat, dacă se pune mai presus provocarea şi interesul politic faţă de artă, talent şi valoare. Eu nu vreau să fiu co-părtaş a unei astfel de Europe destructurate moral, artistic şi cultural şi îndrăgostite de o „femeie” numai că are penis şi barbă.

Ionuţ Ţene