Pe adresa redacției am primit o sesizare din partea d-lui Zagoni Zoltan în legătură cu majorarea abonamentului lunar la cablu de la UPC fără înștiințarea prealabilă și semnarea unui nou acord. Redăm integral scrisoarea:

„Buna ziua,

Recent am primit urmatorul anunt de la UPC: „Iti multumim ca esti alaturi de noi si te asiguram ca punem pe primul loc dorintele tale: iti oferim cele mai multe canale pentru copii si canale de documentare precum si cele mai valoroase canale HD disponibile prin cablu.

Suntem fericiti sa te anuntam ca din iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie. Incepand cu 1 august, abonamentul tau se va majora cu cu 3 lei (TVA inclus).
Ne bucuram sa te avem alaturi, de aceea vom continua sa iti oferim serviciile digitale de cea mai buna calitate.

Multumim
Echipa UPC

In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu esti de acord cu modificarea pretului abonamentului, ai dreptul să denunti unilateral contractul fara despagubiri in termen de 30 de zile de la primirea prezentei scrisori. In acest sens trebuie sa te prezinti personal in orice magazin UPC pentru a depune cererea.”

Am mai primit un anunt care ma avertizeaza ca abonamentul se va majora automat cu 10 lei de la 1 august prin introducerea unui pachet de „Extra Fotbal ” daca nu renunt la acest pachet din timp. Din fericire am observat din timp si am renuntat (voi afla 100% daca am reusit doar cu emiterea facturii pe august deoarece deocamdata nu am primit nici o confirmare in scris sau pe mail ca cererea mea de a renunta a fost primita, asadar daca voi fi facturat in mod automat nu am nici o dovada ca am facut cererea) .

Majorarea de 3 lei in schimb o va plati toata lumea ( observati tonul cinic de „bucurie si fericire” cu care este anuntata scumpirea) si aici observ smecheria celor de la UPC care stiu ca poti renunta fara despagubiri doar in max 30 de zile, problema este ca (cel putin la mine in cartier) facturile UPC sunt emise la 1 iulie dar le primesc doar la sfarsitul lunii, adica practic nu mai am posibilitatea sa renunt la abonament fara despagubiri, desi tocmai mi-am prelungit contractul cu 2 ani. Noroc ca am citit mesajele de pe contul online MyUPC, ma intreb insa cati dintre abonatii UPC vor primi facturile doar la sfarsitul lunii si vor ramane cu buza umflata?”

NapocaNews