Rosiile se gasesc cu usurinta in orice sezon. Delicioase si usor de combinat cu alte alimente, rosiile sunt recomadate intr-o dieta sanatoasa, dar si pentru mentinerea siluetei.

Pro: Este relativ usor de urmat. Promite o slabire satisfacatoare si sanatoasa. Este vitaminizanta, ideala pentru vara

CONTRA: Este contraindicata persoanelor care sufera de gastrita

ROSIILE – CONTINUT NUTRITIONAL
Rosiile au un continut bogat in vitamine (vitaminaA, complexul de vitamina B, vitamina C, E, K), dar si in minerale si oligoelemente: potasiu, fosfor, calciu, magneziu, seleniu etc. Rosiile contin si alte substante active ca licopenul – un puternic antioxidant care confera si culoarea rosie a acestor legume, dar si acid folic care combate anemia. In curele de slabire, rosiile sunt considerate alimente cu calorii negative si accelereaza procesele de ardere a grasimilor.

DIETA CU ROSII – SLABESTI 4 KG/SAPTAMANA

Regulile principale ale dietei cu rosii:

in fiecare zi a dietei este indicat sa beti doar apa;

dimineata, la micul dejun, consumati doar rosii cu branza de vaca;
la pranz, alaturi de alte alimente, trebuie sa consumati o salata din doua rosii cu o legatura de patrunjel (si ceapa, dupa preferinte);
nu se mai mananca dupa ora 17;
seara se bea un smoothie din 2 rosii si o legatura de patrunjel. Se poate consuma si ca supa.
nu veti consuma pe parcursul dietei: ulei, preparate prajite, foietaje si orice aliment care contine unt sau margarina (grasimi), paine/mamaliga, dulciuri.

Aceasta dieta dureaza 3 saptamani si promite o slabire rapida, fara avitaminizare.

Citește mai mult pe: Healthy