O rochie unicat, prezentată în premieră în România şi decorată cu cristale Swarovsky, poate fi văzută de viitoarele mirese la târgul ‘Nuntă la Palat’, care are loc în acest weekend în Palatul Banffy din Cluj-Napoca.

Rochia este creaţia unui designer libanez şi costă 4.000 de euro, are culoarea roz-somon, despre care specialiştii spun că este la modă în acest an, precum şi aplicaţii 3D, cusute manual.

„Este brodată manual, ceea ce înseamnă foarte multă migală şi muncă. Aplicaţiile de floricele de pe rochie sunt puse ca al treilea strat al danteluţei. Materialul rochiei este tul de culoare somon roze, are cristale şi perluţe Swarovsky, de culoare roz sidef şi paiete. Trendul acestei nuanţe a intrat în forţă în acest an pe piaţa românească, alături de nuanţe de cappuccino sau bej, pentru a da contrast dantelei şi a o pune mai mult în valoare decât alb pe alb”, a declarat Raluca Breban, reprezentanta designerului libanez Gaby Charbachy.

Creatorii propun mireselor să îşi îndrepte atenţia spre brocart, material folosit la nunţile regale, care are o ţinută deosebită. În ceea ce priveşte tendinţele acestui an, specialiştii spun că se folosesc tot mai mult aplicaţiile 3D, care pot crea un joc de contraste sau de culori cu materialul rochiei sau cu dantela aleasă. De asemenea, mânecile sau trena detaşabilă, precum şi accesorizarea spatelui fac parte din tendinţele anului.

Deşi la o primă vedere pare că târgul este în totalitate copleşit de oferta feminină, Anca Gădălean, organizatorul ‘Nunţii la Palat’, atrage atenţia că bărbaţii au de unde alege. Multe firme vin cu soluţii pentru aceştia, oferind costume la comandă. Anul acesta se păstrează linia slim-fit pentru bărbaţi, deşi şi smokingul este din ce în ce mai des folosit şi, în plus, materialele gri şi negre încep să piardă teren, purtându-se din ce în ce mai des, în ziua nunţii, fie costume colorate, chiar mov sau verde, fie accesorii – pantofi pictaţi sau şosete colorate.

Însă firmele prezente la târg oferă şi servicii la care poate mirii nu s-au gândit, rezolvând astfel o serie de probleme înainte ca ele să apară. O astfel de soluţie este oferirea de ateliere de creaţie pentru copiii care vor participa la nuntă, pentru ca atât ei, cât şi părinţii lor să se poată bucura cât mai mult de eveniment.

Târgul nu vine doar cu soluţii pentru hainele mirilor, ci şi cu servicii pentru planificarea nunţii, pentru aranjamentele florale sau pentru pachetul de fotografii şi filmare, care pot fi realizate şi în altă zi decât cea a nunţii, pentru a nu încărca cu un stres inutil evenimentul.

„Avantajul ‘Nunţii la Palat’ este că în câteva ore poţi vedea foarte multe firme. Dacă nu ar exista acest eveniment, mirii ar avea nevoie de trei luni pentru a putea vizita toate firmele pe care noi le adunăm la târg”, a spus Anca Gădălean.

Ediţia din acest an a ”Nunţii la Palat” are ca tematică o călătorie în jurul lumii. Decorurile folosite îl poartă pe vizitator în Spania sau Grecia, dar şi în ţinuturi mai îndepărtate, precum India, iar culoarea predominantă este ultraviolet, care este culoarea anului 2018, conform Agerpres.

La acest târg sunt prezenţi reprezentanţii a 130 de firme. ”Nuntă la Palat” presupune şi o mobilizare impresionantă de forţe. Peste 500 de oameni au muncit mai bine de două zile pentru montarea expoziţiei, pentru decorarea căreia s-au folosit flori şi decoraţiuni de peste 30.000 de euro. Rochiile de mireasă expuse valorează, în total, peste 300.000 de euro.

NapocaNews