Într-o Românie în care se pare că nimic nu mai funcționează și răul nu mai vrea să se termine, incompetența și prostia de-a dreptul a unor stimabili miniștrii naște monștrii.

Astfel este și cazul ministrului turismului, care, în loc să ajute la promovarea României în străinătate și să ajute birourile de turism județene să se prezinte la târgurile intenaționale, preferă să își facă campanie electorală la pârtiile de schii din România, pe care le inaugurează ca și alții kilometrii de autostrăzi, iar comparația nu e întâmplătoare, pentru că la fel de proaste cum sunt și străziile, așa a inaugurat și telescaunul căruia i-au înghețat senzorii…

La târgul de turism de la Viena, de zeci de ani România a fost prezentă cu unul din cele mai frumoase standuri, iar creșterea numărului de turiști vorbitori de limba germană a crescut simțitor, datorită acestui fapt, anul acesta incompetenții din Ministerul Turismului nici măcar nu au mai închiriat stand, lăsând asta în baza unei firme private.

Aici încep lucrurile ciudate, ministerul lasă firma privată, firma privată anunță pe pagina de faceboock că ”este o initiativa privata menita sa compenseze lipsa Romaniei, ca destinatie natională”, participanții lăudându-se că ”au închiriat împreună un spațiu la acest eveniment”. Evident, au nevoie de această chestiune pentru a se justifica banii cheltuiți de la bugetul județean, dar, problema în realitate devine alta: cum și de ce Ministerul Turismului vinde turismul românesc?

Dacă încă nu știți, domnule ministru, sunteți pus acolo pentru promovarea turismului românesc, nu să ajutați la vânzarea țării, încompetenții care șterg praful prin birourile ministerului dumneavoastră ar trebui să mai fie selectați și dintre oamenii care cunosc acest domeniul, nu doar din baruri, cafenele și alte localuri!

Ionică Armancă