Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituție publică de interes județean care funcționează în subordinea Consiliului Județean, anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral pentru alegerea autorităților administrației publice locale, în zilele rămase până în 27 septembrie a.c. își va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:

 Luni (21.09.2020) – între orele 08.00-13.30 - preluări documente;



                                     – între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;

· Marți (22.09.2020) – între orele 08.00-13.30 și 14.00-17.00 – preluări documente;

                                      - între orele 17.00-18.30 - eliberări documente;                       

· Miercuri (23.09.2020) – între orele 08.00-13.30 – preluări documente;

                                          - între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;

· Joi (24.09.2020) – între orele 08.00-13.30 – preluări documente;

                                  - între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;

· Vineri (25.09.2020) – între orele 08.00-12.00 – preluări documente;

                                    – între orele 12.00-13.30 – eliberări documente;

· Sâmbătă (26.09.2020) – între orele 08.00-16.00 – preluări și eliberări documente;

· Duminică (27.09.2020) – între orele 07.00-19.00 – preluări documente;

                                            - între orele 07.00-21.00 - eliberări documente.

În zilele de sâmbătă și duminică, 26 și 27 septembrie a.c., cetățenii se pot prezenta la ghișeu fără programare online sau telefonică.

În vederea prevenirii răspândirii SARS-CoV-2, accesul în incintă va fi permis, concomitent, pentru doar patru persoane, respectiv două persoane la ghișeu și încă două persoane în spațiul destinat publicului, cu menținerea distanței minime de 2 metri.