Soluțiile software dp-Payroll și True HR de administrare personal și salarizare oferite de UCMS by AROBS au fost adaptate și pentru IMM-uri. Utilizate de companii cunoscute atât la nivel global, cât și la nivel național, soluțiile software dedicate departamentelor de resurse umane și contabile propuse de UCMS by AROBS contribuie la digitalizarea procedurilor administrative și eficientizarea timpului de muncă.

În România automatizarea procedurilor de administrare personal și payroll se dezvoltă în mod continuu. Iar în ultima perioadă tehnologia a devenit un instrument din ce în ce mai necesar pentru susținerea afacerilor. UCMS by AROBS face un pas important pentru digitalizarea României. De aceea a adaptat cele două soluții software True HR și dp-Payroll pentru nevoile specifice ale afacerilor mici și mijlocii într-un pachet special.

De ce să utilizezi soluțiile True HR și dp-Payroll în procesul de administrare personal din pachetul pentru IMM-uri?

De 24 de ani pe piață, UCMS by AROBS implementează soluțiile în domenii diverse precum: banking, BIG4 și BPO, IT, servicii medicale, producție, retail, automotive, mass-media și advertising, transport, servicii și construcții. Experiența acumulată pe parcursul acestor ani a contribuit la dezvoltarea unei viziuni ample asupra acestui domeniu. Drept urmare soluțiile dețin funcționalități complexe, construite în cel mai mic detaliu.

  1. Lași modificările legislative în seama experților. Este solicitant să ții pasul cu noutățile legislative. De aceea echipa de specialiști UCMS vor prelua această sarcină pentru tine. Aplicațiile sunt în permanență actualizate cu noile reglementări, iar tu vei fi notificat despre ele prin e-mail.
  2. Elimini erorile de calcul. Soluțiile de administrare a personalului și salarizare sunt create pe baza unei tehnologii stabile. Algoritmii de calcul sunt corecți și foarte atent implementați. Astfel că softurile te ajută să realizezi calcule salariale corecte.
  3. Eficientizezi procedurile administrative. Aplicațiile permit înregistrarea și stocarea datelor contractuale despre angajați. Centralizarea informațiilor într-un singur loc te va ajuta să îți formezi o privire de ansamblu mult mai concretă. Mai mult, prin opțiunea self service comunicarea cu angajații devine mai ușoară.

Soluțiile True HR și dp-Payroll de administrare personal și salarizare adresate IMM-urilor au următoarele funcționalități:

Generează documentele necesare în mod automat: contracte de muncă, decizia de încetare a suspendării contractului individual de muncă (acestea pot fi generate atât în format standard și cât și în format Revisal), adeverințe de salariat pentru diferite nevoi (medic, venit, șomaj, stagiu de cotizare, creștere și îngrijire copil);
Realizează calculul de salarii pe baza numărului de ore lucrate, turele de noapte (dacă este cazul), concedii (fără plată, de odihnă, medical);

Păstrează evidența absențelor nemotivate, a învoirilor și a concediilor fără plată;
Înregistrează modificările salariale care intervin pe parcursul contractului de muncă: salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, rețineri avansuri proprii;

Calculează valoarea indemnizaţiei pentru concediile medicale;
Generează atât statul de salarii, cât și fluturașii în format pdf și excel;
Generează fişierul aferent plății salariilor prin bancă / card în formatul standard;

Generează declarația D112 actualizată;
Generează lista cu tichetele de masă și toate notele contabile;

Toate datele sunt găzduite în data centerul UCMS, astfel încât nu trebuie să investești în infrastructură hardware și software.

Vrei să contribui la digitalizarea României? Folosește soluțiile True HR și dp-Payroll!

Date de contact: 🌐 www.truehr.ro 📞0720534424 📧 office@ucms.ro.

NapocaNews