Distribuie articolul

Liderul AUR, George Simion cere boicot Auchan: „Sunt alături de miile de români revoltați de inițiativa retailerului francez Auchan de a-i transforma, din clienți, în angajați neremunerați ai acestei corporații.

Auchan, ca și ceilalți retaileri veniți în România, realizează profituri uriașe și în mare parte, externalizează acești bani către țările lor. Când le-am criticat practicile, ni s-a replicat că punem în pericol locurile de muncă pe care le-au creat. Acum, după ce au luat banii românilor, iată că tocmai CORPORAȚIILE vor să elimine și locurile de muncă, prin digitalizarea excesivă și înlocuirea angajaților prin proprii clienți.

Aceste practici trebuie să înceteze! Auchan, ca și ceilalți retaileri, au profituri suficient de mari încât să-și permită să țină angajații plătiți, în cele mai multe cazuri, cu salariul minim pe economie. Explicația conform căreia casierii nu vor fi concediați și vor deveni „consultați” este doar praf în ochi. O glumă. În realitate, dacă nu luăm atitudine, în 2-3 ani mii de oameni își vor pierde locurile de muncă.

Totul este doar despre intenția unora de a-și spori profiturile prin transformarea clienților români în angajați neremunerați ai „investitorilor strategici”. Adică și cu banii luați și slugi!

De aceea, aceste atitudini trebuie sancționate și îi invit pe toți românii să BOICOTEZE Auchan și magazinele unde sunt eliminați angajații în favoarea „caselor self-service” sau unde se dorește așa ceva.

Să cumpărăm de la români și de la magazinele care oferă locuri de muncă românilor. Să fim solidari cu frații noștri care vor avea de suferit din cauza unor astfel de strategii distopice și patronatul străin să știe că România nu e sat fără câini! Să ne apărăm libertatea și drepturile, pentru că nimeni nu o va face în locul nostru”, scrie pe Facebook liderul AUR.

Vezi punctul de vedere trimis de Auchan:

Auchan modernizează linia caselor de marcat și oferă clienților 100% din case deschise permanent

· Datorită noului sistem de case, timpul petrecut la casele de marcat se reduce considerabil
· Meseria de casier evoluează spre cea de consilier pentru clienți

Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți. Datorită noului sistem de case, clienții beneficiază de un timp redus de așteptare la casele de marcat, toate acestea fiind permanent deschise. De altfel, toți angajații din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier, noul lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților.

Noua soluție de case propune o abordare flexibilă, fiind formată din case self service potrivite atât pentru un număr redus de produse, cât și pentru cumpărături mai voluminoase, fiind destinată pentru a evita formarea de cozi și pentru a reduce timpul de aștepare la case. În funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide self check-out funcționează permanent în fiecare unitate. Casele rapide self check-out sunt intuitive și ușor de utilizat, iar întregul proces de scanare a cumpărăturilor poate fi realizat în mod individual de către client sau cu ajutorul consilierilor de case, aceștia fiind permanent disponibili pentru a oferi suportul necesar.

După scanarea produselor, clienții pot achita cumpărăturile prin orice modalitate de plată: numerar, card bancar, bonuri de masă digitalizate, etc. De asemenea, noul sistem de case permite scanarea facilă și a cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, oferind membrilor numeroase avantaje.

„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională a acestora”, a declarat Gabriela Gealapu, Manager Național Case.

În prezent, 12 dintre magazinele Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate unitățile rețelei.

„Evoluția numărului de case self check-out este dovada dinamicii pieței și răspunsul nostru la exigențele de azi ale clienților. Astfel, aceștia vor putea beneficia de un parcurs independent în magazin, accesibil, rapid și simplu, de o soluție adaptată nevoilor lor, cu acceptarea tuturor modalităților de plată și colegi care ajută în cazul în care este nevoie de asistență pentru scanarea produselor. De asemenea, cu noile case de marcat clienții vor avea acces cu ușurință și la beneficiile programului de fidelitate MyCLUB Auchan, precum și la informații privind campaniile derulate în magazine”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

NapocaNews