Distribuie articolul

Cluj-Napoca, 13 august 2024 – Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză a comenzilor realizate în Cluj-Napoca în perioada celor mai importante festivaluri de muzică din oraș. Astfel, burgerii, shaorma și pizza s-au aflat în topul celor mai populare produse preferate de utilizatori.

În topul produselor preferate de utilizatorii din Cluj-Napoca în perioada 17 – 21 iulie, când a avut loc unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică, s-au situat burgerii, shaorma și pizza. În plus, la mare căutare au fost și alte produse care au înregistrat creșteri semnificative comparativ cu alte perioade din an, precum kebab-ul (19%), salatele (17%) și preparatele tradiționale (15%).

De altfel, în timpul festivalului din luna iulie, cele mai multe comenzi au fost înregistrate la prânz, în intervalul 11:00 – 13 :00 (25%), un flux diferit față de comenzile obișnuite, care înregistrează, de obicei, cea mai mare creștere seara.

Totodată, cea mai scumpă comandă de produse non-alimentare din această perioadă îi aparține unui utilizator care a comandat produse din categoria sex shop în valoare de 2200 de lei.

Snack-urile au înregistrat o creștere de 100% în perioada festivalurilor din august

Când vine vorba de comenzile efectuate de utilizatorii din Cluj pe Glovo săptămâna trecută, în timpul unui alt mare festival de muzică din oraș, burgerii, shaorma și pizza au rămas în topul celor mai căutate produse.

Și în această perioadă, fluxul cel mai mare de comenzi, înregistrat de obicei la cină, s-a mutat la prânz, în intervalul 12:00 – 14:00 (27%).

De asemenea, comenzile pentru snack-uri au crescut cu 100%, în timp ce mâncărurile tradiționale au înregistrat o creștere de 40%, cu 25% mai mult față de perioada de festival din iulie. În același timp, și cererea pentru supe a crescut cu 27%.

Despre Glovo

Glovo este o aplicație de tip multi-categorie inovatoare care conectează utilizatorii cu afaceri și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Viziunea Glovo este de a construi cel mai mare marketplace online pentru a oferi tuturor acces la orice în orașul lor în câteva minute. Fondată în 2015 în Barcelona, compania operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Pentru mai multe informații despre Glovo, accesați: https://about.glovoapp.com/