O echipă de cercetători de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) și Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara au realizat un studiu care demonstrează rolul podcasturilor în comunicarea de marketing și cum acestea transformă relațiile dintre branduri și consumatori.
dintre români dedică peste o oră pe săptămână podcasturilor.
Studiu UBB: Românii, unii dintre cei mai mari consumatori de podcasturi la nivel mondial.
Potrivit reprezentaților universiții Babeș-Bolyai, studiul explorează percepțiile și atitudinile publicului față de mesajele de marketing integrate în podcasturi, evidențiind modul în care acest mediu de comunicare contribuie la crearea conexiunilor cu brandurile și influențează intențiile de cumpărare ale consumatorilor.
Rezultatul studiului este surprinzător: jumătate dintre români dedică peste o oră pe săptămână podcasturilor.
Napocanews.ro