Urmare a interesului extrem de ridicat pe care l-a trezit inițiativa Consiliului Județean Cluj și a Asociației Produs de Cluj de a lansa platforma online magazinprodusdecluj.ro, se analizează, deja, posibilitatea ca livrările să aibă loc nu doar la sfârșit de săptămână, așa cum s-a preconizat inițial, ci de două ori pe săptămână.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: “Interesul pe care inițiativa noastră l-a trezit printre clujeni ne bucură și ne confirmă că este o măsură extrem de bună, adaptată acestei perioade precum și nevoilor consumatorilor și producătorilor clujeni, deopotrivă. Chiar dacă inițial am decis ca livrările să aibă loc doar la sfârșitul săptămânii, vinerea și sâmbăta, numărul extrem de mare de comenzi deja primite – peste 100 în doar primele două zile, ne-au făcut să analizăm posibilitatea de a începe livrările chiar de marți.“

Pentru început, platforma online magazinprodusdecluj.ro cuprinde produsele a 16 antreprenori clujeni care oferă uleiuri presate la rece, brânzeturi din lapte de oaie, preparate din carne, sucuri, dulcețuri și siropuri naturale, prăjituri de casă, vinuri, miere de albine, legume și fructe de sezon, produse de igienă personală. Ambalarea se face de către angajații asociației Produs de Cluj, în două spații autorizate prevăzute cu temperatură controlată, din cadrul Agrotransilvania S.A, societate aflată, la rândul ei, sub autoritatea Consiliului Județean. Produsele pot fi vizionate și comandate pe www.magazinprodusdecluj.rohttp://www.magazinprodusdecluj.ro, disponibil deja din 2 aprilie. Comenzile se fac direct în magazinul online sau la telefonul 0741985823, în zilele de luni – joi, între orele 10.00 și 16.00. Înainte de onorarea comenzii, clienții vor fi contactați prin poșta electronică sau telefonic. Livrarea se va face în municipiul Cluj-Napoca și în comunele Apahida, Baciu și Florești, de către reprezentanții Asociației, iar plata se va face online, cu cardul. Orice modificare a ofertei sau a zilelor de livrare va fi anunțată pe site.

NapocaNews