Distribuie articolul

Agenţia Europeană a Medicamentelor a anunţat miercuri, 7 aprilie 2021, că a găsit o potenţială legătură între vaccinul dezvoltat de compania AstraZeneca împotriva noului coronavirus şi probleme rare de coagulare a sângelui la adulţii care au fost inoculaţi cu acest ser, precizând că a luat în considerare toate dovezile disponibile până în prezent, relatează Reuters.

Directoarea executivă a EMA, Emer Cooke, a declarat că problemele de coagulare au apărut „la toate vârstele, la bărbaţi şi la femei„.

EMA recomandă că aceste afecţiuni foarte rare legate de apariţia unor cheaguri de sânge, trebuie adăugate pe lista reacţiilor adverse foarte rare ale vaccinului.

Agenţia Europeană a Medicamentelor a primit raportări cu privire la 169 de cazuri de apariţie a unor cheaguri de sânge neobişnuite, la persoane care au primit vaccinul AstraZeneca împotriva COVID-19, a declarat azi un oficial de rang înalt al agenţiei.

Numărul total al cazurilor de tromboză a sinusurilor si a venelor cerebrale a fost înregistrat la 4 aprilie 2021, dintr-un total de 34 de milioane de doze administrate în Zona Economică Europeană, a declarat Sabine Straus, director al comisiei de siguranţă din cadrul EMA.

Afirmaţiile survin în contextul în care agenţia a comunicat că a depistat o posibilă legătură între vaccin şi problemele rare de coagulare la adulţii care au primit vaccinul AstraZeneca. EMA a subliniat, din nou, că beneficiile vaccinării depăşesc riscurile.

NapocaNews

Susțineți NapocaNews.ro

Într-o lume care cenzurează site-urile de editoriale și știri alternative ca NapocaNews.ro, vă rog să ne sprijiniți financiar printr-o donație pentru informații adevărate și pe românește.

Puteți face o donație prin transfer bancar:

Fundația Culturală Sarmisegetuza - Cluj
(proprietar NapocaNews.ro)
Cont IBAN: RO85BRDE130SV27532721300


👉 Preferi să donezi rapid online?

Poți sprijini NapocaNews.ro imediat folosind PayPal: