La Oficiul Poștal nr.15, din cartierul Mănăștur-Cluj-Napoca pentru a trimite o scrisoare sau un colet, inclusiv ridicarea unei trimiteri din țară și străinătate, clientul trebuie să se înarmeze cu răbdare, fiindcă funcționează numai un ghișeu. Sunt perioade din zi când se așteaptă, pe ploaie, vânt și ninsoare, câteva ore. Oare conducerea Poștei nu cunoaște faptul că timpul costă bani ? Sunt salariați care își pierd vremea la cozile de la acest oficiu.

Cum este posibil ca, în cel mai mare cartier al Clujului, care este Mănășturul, să existe, doar, 2 oficii poștale, la peste 120.000 de locuitori? Celălalt oficiu de pe Calea Florești, aflându-se la marginea cartierului, nu preia prea mulți clienți.

La cerințele locuitorilor din acest cartier solicităm conducerii Poștei Române să deschide și al doilea ghișeu de la Oficiul nr. 15, că, tot în această epidemie, sunt acceptați în holul oficiului 2 clienți.

Victor Roșianu