Distribuie articolul

USR și Mircea Geoană, în aceeași barcă cu PNL, exclusiv EVZ. Și campaniile lor au servit la promovarea lui Călin Georgescu. Cum? În același mod ca și în cazul campaniei PNL. Informațiile difuzate de Snoop și Cătălin Tolontan au fost, după aprecierea mea, interpretate greșit! Mai mult sau mai puțin voit, dar nu are rost să facem proces de intenție.

PNL, USR și campania lui Mircea Geoană nu au plătit pentru promovarea lui Călin Georgescu, ci au băgat bani în campanii care au fost deturnate în favoarea lui Călin Georgescu. Campanie care se derulează și astăzi, pe TikTok și Facebook, cu aceeași intensitate. Cine o plătește? 

Compania de marketing politic Kensington Communication a anunțat că va depune o plângere penală pentru deturnarea, utilizarea de boți și/sau clonarea campaniei realizate la comanda Partidului Național Liberal (PNL). Prin intermediul platformei FameUp. Campania inițială, destinată promovării valorilor euroatlantice, ar fi fost redirecționată în mod fraudulos pentru a sprijini un candidat cu viziuni extremiste. Respectiv Călin Georgescu.

USR lipsea din ancheta inițială

Acest anunț a venit în urma unei informații publicate de jurnaliștii de la snoop.ro, care susțin că o parte din campania prezidențială a lui Călin Georgescu pentru alegerile din 2024 ar fi fost finanțată indirect de către PNL. Investigația a scos la lumină faptul că banii pentru campania de pe TikTok, derulată sub hashtagul #EchilibrușiVerticalitate, proveneau de la Kensington Communication, companie care oferă servicii de marketing politic și care a colaborat anterior cu PNL.

Campania inițială, desfășurată sub hashtagul #EchilibrușiSeriozitate, fusese concepută pentru a sprijini candidatura lui Nicolae Ciucă și avea scopul declarat de a promova conștientizarea civică și valorile democratice. Cu toate acestea, mecanisme încă neclarificate au transformat-o într-o campanie favorabilă lui Călin Georgescu, sub un alt hashtag. Fără ca echipa FameUp condusă de Ionuț Pătrășcoiu să intervină.

USR și Mircea Geoană au pățit la fel ca PNL

Surse din Ministerul de Finanțe ne-au dezvăluit faptul că ceea ce s-a întâmplat în cazul PNL nu este singurul exemplu de campanie deturnată în favoarea candidatului Călin Georgescu. USR și campania lui Mircea Geoană au participat, fără voia lor, la o operațiune similară. Derulată tot prin firma FameUp, al cărei patron este Ionuț Pătrășconiu.

Pare că a fost o operațiune coordonată de a deturna campaniile online ale partidelor tradiționale în favoarea celui acuzat de sprijin rusesc, Călin Georgescu.

De altfel, potrivit unei note desecretizate de Consiliul Superior de Apărare a Țării (CSAT), document elaborat de Ministerul Afacerilor Interne (MAI), campania #EchilibrușiVerticalitate avea similitudini izbitoare cu inițiativa Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina, chiar înainte de invazia militară. Acest fapt ridică întrebări suplimentare cu privire la posibilele conexiuni și implicații geopolitice ale deturnării campaniei.

NapocaNews