Ambasadorul Marii Britanii în România, Martin Harris, a vizitat astăzi, la Cluj-Napoca, sediul unei companii multinaţionale din domeniul IT, care găzduieşte aici un centru global de formare şi instruire a agajaţilor din Londra, California şi Singapore.
Centrul de formare este denumit Thomsons Academy şi se află la etajul 8 al imobilului de birouri Olimpia Business Center.
Dotată cu aparatură de ultimă generaţie, academia IT găzduieşte cursuri intensive a câte 2 săptămâni pentru echipe care vin la Cluj din întreaga lume, atât noi angajaţi, cât şi personal cu vechime în companie.
Cei de la Thomsons Online Benefits consideră că a învăţa în afara biroului de lucru este foarte important pentru că stimulează atât capacitatea de absorbţie a informaţiei, cât şi dezvoltarea relaţiilor de cooperare între angajaţi.
Astfel, dacă angajaţii din străinătate sunt aduşi la Cluj pentru a fi instruiţi, românii sunt trimişi pentru cursuri la sediul-mamă al companiei, din Regatul Unit.
În numai două luni de la inaugurare, Academia Thomsons a găzduit peste 40 de angajaţi străini la Cluj.
„Sunt foarte impresionat de vizita la Thomsons Online Benefits pentru că această afacere este un exemplu de investiţie britanică nouă, de succes în România şi în întreaga lume. Doresc să subliniez şi calitatea deosebită a resursei umane care se găseşte la Cluj, oameni care nu sunt doar bine pregătiţi, dar şi posedă cultura potrivită pentru afaceri de succes, posedă multă creativitate şi adaptabilitate”, a declarat Excelenţa Sa Martin Harris.
Turul companiei a fost condus de Brenden Mielke, director de produs, respectiv Julien Lefort, director al departamentului de training.
În prezent, Thomsons Online Benefits are 50 de angajaţi şi plănuieşte să se extindă la peste 100 în următorii trei ani.
Una dintre afacerile cu o rată de creştere deosebită în Marea Britanie, Thomsons ajută organizaţiile globale să îşi maximizeze investiţiile în programe de pensii şi beneficii, printre clienţi numărându-se Microsoft, Samsung, Goldman Sachs, RBS, Deutsche Bank, Cisco şi alţii.
De la înfiinţarea sa în anul 2000, Thomsons a venit în sprijinul companiilor pentru a le ajuta să îşi eficientizeze sistemul de bonusare, la costuri minime. Strategiile unora dintre cei mai importanţi angajatori din lume privind beneficiile acordate angajaţilor au fost elaborate folosind tehnologia Darwin, disponibilă online, care adaptează produsele în funcţie de moneda de schimb dorită de clienţi sau cultura organizaţională a acestora.
NapocaNews