Pizza a fost cel mai comandat preparat în această vară, cu peste 3.900 de produse vândute zilnic, topul fiind completat de shaorma, burger, răcoritoare carbogazoase, salată şi mici, arată un studiu realizat de o platformă de livrări.
„Temperaturile extreme din sezonul estival au crescut cererile de home delivery pentru o gamă largă de produse atât de la supermarket, cât şi de la restaurantele disponibile pe aplicaţia Tazz.”, susţin autorii cercetării.
Conform sursei citate, şi tradiţionalii mici asezonaţi cu muştar şi bere se află printre produsele preferate, cu aproape 344 de mici comandaţi pe zi în perioada iunie – august.
În Bucureşti, shaorma conduce topul cu peste 1.000 de produse vândute zilnic, în timp ce în Cluj şi Timişoara pizza e pe primul loc.Topul oraşelor cu cele mai multe comenzi de mici înregistrate în aplicaţie este format din Bucureşti, Timişoara şi Galaţi.
În topul preferinţelor din categoria de restaurante s-au mai aflat: peste 29.000 de ciorbe, aproape 24.000 de supe, peste 8.000 de îngheţate, aproape 8.000 de băuturi răcoritoare (fresh, apă plată şi minerală).
Potrivit unui comunicat al platformei de livrări, în topul produselor comandate de la supermarket prin Tazz se află: berea cu alcool, cu aproape 14.000 de litri comandaţi faţă de berea non-alcoolică cu doar 1.420 litri comandaţi.
De asemenea, prin această aplicaţie a fost livrată îngheţată, înregistrându-se aproape 15.000 de produse vândute, o cantitate aproape triplă faţă de media raportată anterior perioadei analizate.
„Din datele extrase remarcăm o preferinţă pentru mâncarea de tip fast-food, motivată de accesibilitatea pe care o au consumatorii la produsele favorite chiar la ei acasă. Totodată, utilizatorii nu se rezumă doar la oferta culinară pusă la dispoziţie de restaurantele partenere şi apelează la serviciile Tazz şi pentru alte necesităţi specifice sezonului. De exemplu, în perioada caniculară am observat o creştere semnificativă pentru produse precum îngheţată sau cremă solară şi ne bucurăm că putem fi locul unde consumatorii găsesc ceea ce îşi doresc, fie că vorbim de mâncare sau de articole a căror necesitate e influenţată de context.” a declarat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications Tazz.
NapocaNews