Distribuie articolul

La rapelul pentru vaccin anti-Covid-19, un medic din Vâlcea a prezentat o reacție adversă îngrijorătoare: paralizie facială temporară și inconștiență, potrivit arenavalcea.ro.

Potrivit unor surse din cadrul Spitalului Județean Vâlcea, doctorița care s-a confruntat cu aceste efecte adverse este medic ORL și nu figurează cu probleme de sănătate, transmite Doctorul Zilei. Este vorba de o doctoriță tânără, scrie Arena, ceea ce face ca îngrijorarea colegilor ei să sporească cu privire la siguranța vaccinurilor anti-Covid.

Deși și-a revenit destul de repede după efectele resimțite la rapel, medicul s-a prezentat de urgență la o unitate spitalicească privată în vederea unor investigații suplimentare.

NapocaNews

Susțineți NapocaNews.ro

Într-o lume care cenzurează site-urile de editoriale și știri alternative ca NapocaNews.ro, vă rog să ne sprijiniți financiar printr-o donație pentru informații adevărate și pe românește.

Puteți face o donație prin transfer bancar:

Fundația Culturală Sarmisegetuza - Cluj
(proprietar NapocaNews.ro)
Cont IBAN: RO85BRDE130SV27532721300


👉 Preferi să donezi rapid online?

Poți sprijini NapocaNews.ro imediat folosind PayPal: